کد خبر: ۳۰۷۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 05 October 2016


گردهمایی مدیران با عنوان سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی روز چهارشنبه در آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در این گردهمایی گفت: با توجه به اهمیت آمار در برنامه ریزی های کشور، نیاز به مشارکت همه جانبه آموزش و پرورش در زمینه آگاه سازی افراد نسبت به این محور اساسی داریم.

ذبیح اله قائمی اظهار کرد: در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن نیاز به مشارکت مردم و دستگاه های اجرایی در استان داریم تا در اجرای این سرشماری ملی همه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه در این سرشماری هر فرد ایرانی باید ' من بودن و من هستم ' خود را به زبان آماری کشور اعلام کند خاطرنشان شد: همه زیرساخت های لازم برای اجرای هشتمین دوره سرشماری نفوس و مسکن در استان فراهم شده است و حال نوبت هر البرزی است که بودنش را از طریق ثبت اطلاعات فردی در سامانه سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی به ثبت برساند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز به امکان ثبت نام 80 درصدی مردم به روش اینترنتی در

سرشماری عمومی نفوس و مسکن در این استان پرداخت و افزود:آموزش و پرورش به عنوان مهمترین نهاد فرهنگی در کشور نقش بسزایی در آگاهی بخشی و مشارکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن که هم اکنون در حال اجرا است دارد.

قائمی از تشویق و ترغیب والدین و تشریح نقش آماردقیق از وضعیت جمعیت و برنامه ریزی برای ساختن آینده ای بهتر برای دانش آموزان بعنوان مهمترین کاری که آموزش و پرورش می تواند در هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش اینترنتی یاد کرد.

وی تاکید کرد: تعدادی از مدارس البرز نیز به عنوان پایگاه ثبت نام اینترنتی برای سرشماری عمومی نفوس و مسکن انتخاب شده که نیاز به همکاری مدیران و معلمان در اجرای ثبت اطلاعات خانواده های دانش آموزان در سامانه مرکز آمار ایران هستیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج نیز در این گردهمایی گفت: برای ساختن آینده بهتر ایران نیاز به داشتن آمار دقیق از وضعیت جمعیت کشور برای برنامه ریزی مناسب است.

قاسم پوستین دوز اظهار کرد: از سوم مهر ماه 95 سرشماری عمومی نفوس و مسکن در کشور آغاز شده است که تا 24 مهر ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش مهم آمار در برنامه ریزی کشوری و استانی یادآور شد: در این مدت تعیین شده وظیفه ما فرهنگیان ایجاد یک فضای آگاهی بخشی به دانش آموزان و اولیاء در راستای مشارکت همه خانواده ها در هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن در البرز است.

وی با اشاره به فرمایشاتی از رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری اسلامی ایران در زمینه شرکت مردم در سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار کرد: ما نیز به عنوان پرچم داران تعلیم و تربیت در جامعه برای ثبت اطلاعات افراد در این سرشماری کوشش کنیم.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج ادامه داد: در این ناحیه 10 مدرسه بعنوان پایگاه سرشماری انتخاب شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار