رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان جهت تملکات پروژه خیابان دو سطحی شهید شوشتری در امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴ 04 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محسن انتظاری هروی در حاشیه بازدید از پروژه خیابان دوسطحی شهید شوشتری اظهار داشت: پروژه شهید شوشتری با مشکلاتی مواجه بود که این بازدید در راستای حل مسایل موجود با حضور شهردار مشهد برگزار شد.

وی افزود: دو مورد تملک برای بازگشایی کامل مسیر این پروژه باید انجام شود که 10 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای این مهم و محل تامین این اعتبار مشخص شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: با اختصاص این اعتبار، طی 10 روز آیند ه تملکات باقی‌مانده پروژه خیابان دوسطحی شهید شوشتری انجام و با تخریب املاک، مسیر پروژه بازگشایی می‌شود.

انتظاری هروی عنوان کرد: بر اساس تعهد و وعده پیمانکار پروژه مقرر شد تا این خیابان دوسطحی تا نوروز سال 95 به بهره‌برداری برسد.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه مسیر عبوری زائران و مجاوران از خیابان آزادی به سمت شارستان رضوی باز می‌شود و تردد سواره‌رو و پیاده‌رو در سطوح دوگانه این خیابان انجام می‌شود.

وی افزود:شورای اسلامی شهر تاکنون پشتیبانی‌های لازم را از پروژه خیابان دوسطحی شهید شوشتری به عمل آورده است و بعد از این نیز مشکلات موجود در سر راه این پروژه را بررسی و حل می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار