کد خبر: ۳۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۵ 04 May 2015
دبیر هیئت بسکتبال استان البرز از برگزاری کلینیک‌های مربیگری بسکتبال در البرز خبر داد و گفت: یک کارگاه مشترک آموزشی نیز برای داوران و مربیان بسکتبال استان البرز برگزار می‌شود.
حسن نیکخواه در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه نخستین دوره کلینیک مربیگری بسکتبال استان البرز در فروردین‌ماه گذشته برگزار شد، اظهار داشت: متولی برگزاری این دوره از کلینیک مربیگری، کمیته آموزش هیئت بسکتبال استان البرز بوده است.
وی با بیان اینکه مدرس این دوره آقای صالح‌نیا بود و به مربیان بسکتبال استان البرز آموزش داد، بیان کرد: حدود 40نفر از مربیان آقا و خانم بسکتبال استان البرز در این دوره حضور داشتند.
دبیر هیئت بسکتبال استان البرز با اشاره به اینکه همه مربیان استان البرز با هر درجه‌ای در این دوره حضور داشتند، خاطرنشان کرد: همه موضوعات پایه و پیشرفته در این دوره از کلینیک مربیگری به مربیان استان البرز آموزش داده شد.
نیکخواه با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی برای داوران و مربیان بسکتبال لازم است تا آن‌ها آمادگی‌های لازم را کسب کنند، گفت: سال‌های گذشته نیز این دوره‌ها برگزار می‌شده است ولی در سال جاری با یک برنامه‌ریزی مدون شروع به برگزاری این کلینیک‌ها کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه 18 اردیبهشت‌ماه سال جاری یک کلینیک آموزشی برای داوران خانم برگزار می‌کنیم، عنوان کرد: کارگاه آموزشی برای مربیان آقا و خانم نیز توسط هیئت بسکتبال استان البرز برگزار می‌شود.
دبیر هیئت بسکتبال استان البرز با بیان اینکه کارگاه مشترک آموزشی نیز برای داوران و مربیان بسکتبال استان البرز برگزار می‌شود، اظهار داشت: هدف ما از برگزاری این کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی ارتقاء سطح کمی و کیفی مربیگری و داوری بسکتبال در استان البرز است.
نیکخواه با بیان اینکه در این دوره‌ها مربیان و داوران اطلاعات خود را نیز در اختیار یکدیگر قرار می‌دهند، بیان کرد: از دیگر فواید برگزاری این دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی این است که داوران و مربیان کمبودها و مشکلات خود را به مسئولین ابراز می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار