با حضور 63 بازیکن و با استقبال در مناطق کم‌برخوردار شهر مشهد ؛
مسابقات بیلیارد قهرمانی استان در رشته اسنوکر ویژه هفته دفاع مقدس در مشهد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۳۰۶۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹ 04 October 2016
مسئول برگزاری مسابقات بیلیارد قهرمانی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی، گفت: این سری از مسابقات به مدت پنج روز با حضور 63 بازیکن از سراسر استان در مشهد به پایان رسید.
 
مسابقات بیلیارد قهرمانی خراسان رضوی برگزار شد / مشهد میزبان رقابت‌های بیلیارد کشور می‌شود 
 
وحید اثنی عشری با بیان اینکه این مسابقات در دو باشگاه سفیر و شهرگل بصورت همزمان برگزار می شد، افزود: سه روز مقدماتی و دو روز نیز مرحله حذفی آن به طول انجامید.
 
وی ادامه داد: هشت داور رسمی و درجه یک و دو سرداور این مسابقات را داوری و در پایان نفر اول حامد ذره دوست یک میلیون تومان، حسام پویانفر نفر دوم 500 هزار تومان و نفر سوم احسان بذرافشان 300 هزار تومان را از آن خود کردند.
 
وی دلیل برگزاری مسابقات بیلیارد قهرمانی را عمومی بودن آن عنوان کرد و گفت: در همین راستا مسابقات را به مناطق کم برخوردار باصطلاح پایين شهر بردیم تا علاقمندان و ورزشكاران در آن نواحی نیز از آن بهره مند شوند بطوریکه دو نفر از مردم همین مناطق به مقام های سوم و چهارم رسیدند.
 
اثنی عشری خاطرنشان کرد: برای ادامه این سری از مسابقات و همچنين ايجاد فضا جهت استفاده علاقه مندان از اين رشته ورزشي نياز به مساعدت و توجه بيشتر شهرداري و شوراي شهر نسبت به اين رشته ورزشي را داريم زيرا بر خلاف ديگر شهرهاي كشور متاسفانه اين رشته در مشهد به عنوان يك تفريح لوكس نام برده مي شود و به همين دليل حتما مي بايست محل باشگاه داراي مجوز تجاري باشد!
 
مسئول برگزاری مسابقات بیلیارد قهرمانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همانطور كه در استقبال بي سابقه از برگزاري اين مسابقات آن هم در مناطق پايين شهر ديده شد كاملا بيانگر اين مطلب است كه بيليارد بعنوان يك رشته ورزشي پرطرفدار علاقه مندان زيادي در تمام سنين و همه ي اقشار جامعه دارد و بر خلاف بعضي از تصورات نه تنها به صورت يك تفريح لوكس بلكه بعنوان يك رشته ورزشي و همگاني در جامعه مورد استفاده قرار مي گيرد و اگر اين مشكل بزرگ خانواده بيليارد خراسان رضوي در خصوص تجاري بودن اين رشته ورزشي حل نشود متاسفانه شاهد افت و خروج خيلي از ورزشكاران و باشگاه ها از فعاليت در اين رشته ورزشي خواهيم بود.  
 
وی تصریح کرد: جذابیت این رشته ورزشی، بازیکنانی را از سایر استان ها به مشهد آورد، ادامه برگزاری آن نیاز به فرهنگ سازی و معرفی آن به مردم و مسئولان دارد.
 
اثنی عشری ادامه داد: این برنامه با حضور آقای پوررضایی رییس اداره تربیت بدنی مشهد، حجت‌الاسلام سلطانی، رییس کمیسیون فرهنگی فدراسیون بیلیارد كشور، آقاي سلاطين، سرپرست هيات بولينگ و بيليارد خراسان رضوي و سایر مسئولان شهری به کار خود پایان داد.
 
گفتنی است؛ آبان ماه مشهد میزبان بازیهای کشوری بیلیارد خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار