رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: تا کنون بیش از 174 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به 115 واحد تولیدی استان گلستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۲۹۹۴۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 21 September 2016
حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته و همکاری بانک های استان، تاکنون 115 واحد تولیدی استان بیش از 174 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید دریافت نموده اند.

قوانلو با اعلام اینکه تاکنون در سطح کشور نیز تعداد 3560 واحد و طرح تولیدی بیش از 2977 میلیارد تومان تسهیلات از محل طرح رونق تولید دریافت نموده اند، گفت :خوشبختانه استان گلستان، پس از استان فارس در جایگاه دوم پرداخت تسهیلات رونق تولید در سطح کشور قرار دارد .

وی گفت: تاکنون 725 واحد و طرح جهت دریافت 780 میلیارد تومان تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند و پیگیری خواهیم نمود تا تمامی واحدهای معرفی شده به بانک ها تسهیلات خود را دریافت نمایند و از بانک ها نیز می خواهیم همچون گذشته نهایت همکاری را با واحدها و طرح های تولیدی داشته باشند.

قوانلو همچنین با بیان این که 97 درصد صنایع کشور و استان، صنایع کوچک و متوسط هستند، افزود: تسهیلات رونق تولید با هدف راه اندازی و فعال سازی واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در حال اجراست.

وی ابراز امیدواری نمود با پرداخت این تسهیلات به واحدهای وطرح های تولیدی شاهد رونق تولید رونق تولید و اشتغال در استان باشیم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار