رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان در جلسه شورای اداری سیستان گفت: ساماندهی وضعیت مالی و معیشتی مرزنشینان از اولویت های کاری در استان می باشد.
کد خبر: ۲۹۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۸ 18 September 2016

نادر میرشکار در ادامه به موضوع کارخانه آرد نیمروز اشاره کرد و افزود: با پیگیری مسئولین ذیربط و جدیت این سازمان بنا بر این است که به هر شکل ممکن این کارخانه که تنها کارخانه تولیدی آرد در منطقه سیستان است و از اهمیت بسزایی در تامین آرد مورد نیاز مردم این منطقه ایفا می نماید به چرخه تولید بازگردد که همین امر با توجه به گندم خیز بودن منطقه سیستان می تواند باعث کاهش چشمگیر هزینه های تولید آرد شود .

میرشکار با بیان این که خط دوم کارخانه لوله جی آر پی شهرستان نیمروز تا سه ماه آینده راه اندازی می شود گفت: این کارخانه تاکنون فرصت های شغلی قابل توجهی ایجاد کرده است .

وی خاطرنشان کرد: کارخانه تولیدی لوله های GRP و کارخانه آنتی موان جزء کارخانجات فعال شهرستان نیمروز می باشند که توانسته اشتغال خوبی را برای مردم این منطقه فراهم نماید.

محمد حسن دهمرده فرماندار شهرستان نیمروز نیز در این جلسه اظهار داشت: خواستار رونق صادرات و واردات در شهرستان نیمروز از طریق گذر های مرزی هستیم که همراهی و هماهنگی دستگاهی ذیربط از جمله استانداری ، هنگ مرزی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت در رونق تجارت در این منطقه بسیار تاثیرگذار است .

وی در ادامه گفت: کارخانه آرد نیمروز پس از تعطیلی حدود یک دهه به بخش خصوص واگذار و تعدادی تجهیزات جدید در این کارخانه مستقر شد.

فرماندار نیمروز ادامه داد: این کارخانه هم اینک به بخش خصوصی واگذار شده و تا پایان سال جاری راه اندازی می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار