کد خبر: ۲۹۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲ 14 September 2016


رئیس پلیس راهور استان البرز گفت: 58 تیم پلیس نظم‌بخشی ترافیکی در آستانه بازگشایی مدارس در البرز را بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، همایون شریفی ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای اجرای طرح‌های ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس در استان البرز اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا با اقدامات انجام شده 58 تیم نظم بخشی ترافیکی را در آستانه بازگشایی مدارس در استان البرز بر عهده دارند.

رئیس پلیس راهور استان البرز در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای اجرای این طرح حدود 500 نیروی پلیس نظم‌بخشی را در معابر شهری بر عهده دارند، افزود: در این راستا بیش از 110 نیروی کمکی از ستاد فرمانده انتظامی استان البرز نیز همراه ماموران راهور در قالب 58 تیم پلیسی، 22 تیم موتورسوار و 2 واحد کنترل نامحسوس فعالیت دارند.

1700 دانش‌آموز در طرح پلیس مدرسه حضور دارند

شریفی در ادامه سخنان خود از حضور 1700 دانش‌آموز در طرح پلیس مدرسه خبر داد و بیان داشت: این دانش‌آموزان به نظم‌بخشی سرویس ایاب و ذهاب مدارس کمک می‌کنند و در صورتی که راننده‌ای از پیام پلیس مدرسه تخطی کند، طبق قانون جریمه خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود از توقف حفاری‌ها و ساخت و ساز در معابر عمومی و عدم تردد خودروهای سنگین در خیابان‌های اصلی خبر داد و گفت: در این راستا عدم به‌کارگیری خودروهای فرسوده غیراستاندارد در امر سرویس مدارس از جمله مواردی است که باید قبل از بازگشایی مدارس توسط پلیس راهور و سایر ارگان‌های مرتبط مدیریت شود.

شریفی با اشاره به اینکه مدارس برای سرویس مدرسه باید ظرفیت‌های قانونی درخصوص تعداد سرنشینان را رعایت کنند،‌ بیان داشت: پلیس به محض مشاهده تخلف در این زمینه بدون اغماض برخورد قانونی خواهد کرد.

نصب 37 دوربین ثبت تخلف در البرز

رئیس پلیس راهور استان البرز در ادامه سخنان خود یکی از اقدامات راهور استان را نصب 37 دوربین ثبت تخلف عنوان کرد و اظهار داشت: این دوربین‌ها در معابر مختلف تعبیه شده و زیرساخت‌های‌ آن نیز برقرار شده است.

شریفی با اشاره به اینکه استان البرز به 200 دوربین ثبت تخلفات نیاز دارد، گفت: باید تمهیدات و زیرساخت‌های لازم برای نصب این دوربین‌ها در البرز فراهم شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار