وی گفت: اگر تنها نیروهای حکام آل سعود بر روی مجروحان و مصدومان با وسایل آتش‌نشانی آب می‌پاشیدند، تعداد کشته‌شدگان 40 درصد کاهش می‌یافت و آنها از همین کار هم دریغ کردند.
کد خبر: ۲۹۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 11 September 2016
سردار حسین اشتری که امروز به منظور حضور در یادواره 270 شهید پلیس و شهدای مدافع حرم به استان البرز سفر کرده است، پس از این مراسم در جمع خبرنگاران حضور یافت.
وی در بخشی از سخنان خود اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب اسلامی واژه‌ای با معنی و پرمفهوم برای آل سعود به کار بردند و فرمودند که این رژیم، یک رژیم ملعونه و خبیثه است.
این فرمانده ارشد انتظامی افزود: بی‌کفایتی و بی‌تدبیری این رژیم ملعون را می‌توان در حادثه منا دید که منجر به شهادت صدها نفر از هموطنان مسلمان کشورمان و صدها مسلمان از دیگر کشورها شد.
اشتری تصریح کرد: اگر آل سعود اندکی تدبیر به خرج می‌داد، هرگز این تعداد مسلمان و در حین انجام مناسک معنوی حج به شهادت نمی‌رسیدند.
وی گفت:  اگر تنها نیروهای حکام آل سعود بر روی مجروحان و مصدومان با وسایل آتش‌نشانی آب می‌پاشیدند، تعداد کشته‌شدگان 40 درصد کاهش می‌یافت و آنها از همین کار هم دریغ کردند.
فرمانده نیروی انتظامی کشورمان بیان داشت: از سوی دیگر ماموران آل سعود و به ویژه ماموران اطلاعاتی و امنیتی این رژیم حتی به مجروحان آب هم ندادند و معلوم نیست که چرا این شیوه را در پیش گرفتند.
اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به مهمترین دستاوردهای نیروی انتظامی طی سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای مهم سال جاری افزایش کشفیات مواد مخدر به میزان 30 درصد است.
وی افزود: این امر نشان می‌دهد که ماموران نیروی انتظامی جدیت ویژه‌ای برای برخورد با سوداگران مرگ در دستور کار خود قرار داده‌اند.
فرمانده نیروی انتظامی کشور بیان داشت: همچنین در سال جاری شاهد افزایش 40 درصدی در حوزه برخورد با قاچاق کالا و ارز هستیم.
اشتری همچنین به شرایط ویژه استان البرز به ویژه در حوزه راه‌ها اشاره کرد و گفت: این استان به دلیل بهره‌مندی از چند راه ارتباطی ملی و همجواری با پایتخت و اتصال تهران به چند استان کشور، از اهمیت ویژه‌ای در حوزه ارتباطی برخوردار است.
اشتری اظهار داشت: بخش مهمی از بار ترافیکی راه‌های برون‌شهری کشور را استان البرز تحمل می‌کند و به همین باید با نگاه ویژه به البرز توجه شود.
وی با اشاره به فرارسیدن روزهای پایانی شهریور تصریح کرد: نیروی انتظامی به طور کامل آماده خدمات‌رسانی در این ماه به ویژه در حوزه امنیت در داخل شهرها و کنترل ترافیک راه‌ها است.
فرمانده نیروی انتظامی افزود: همچنین برای برقراری نظم و امنیت در مهر ماه و فصل بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و فرارسیدن ایام محرم و صفر نیز برنامه‌های ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد.
اشتری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن راهپیمایی باشکوه اربعین حسینی (ع) نیز اشاره کرد و گفت: تمام کسانی که دارای گذرنامه معتبر هستند، می‌توانند از مرزهای رسمی کشور برای سفر به عتبات و عالیات اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار