همسر شهید شهریاری گفت: وفاداری به دین و سرزمین از مهم‌ترین اصول زندگی شهید شهریاری محسوب می‌شد.
کد خبر: ۲۹۴۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ 11 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، بهجت قاسمی در همایش ثریا ویژه تقدیر از رتبه‌های برتر کنکور در سالن اجتماعات تالار شهر با اشاره به اینکه وفاداری به دین و سرزمین از مهم‌ترین اصول زندگی شهید شهریاری محسوب می‌شد، اظهار کرد: وی قدر علم و دانش خود را می‌‌دانست و به همین علت، هیچگاه این علم را به بهایی کمتر از پیشرفت کشور مبادله نمی‌‌کرد.

وی با اشاره به لزوم شکر گذاری برای نعمت‌ها و توانایی‌هایی که پروردگار به انسان عطا فرموده، بیان کرد: عامل نخست موفقیت در کنکور بی‌تردید  لطف الهی و عنایات خاص امام رضا (ع) بوده و پس‌ازآن تلاش دانش آموزان موفق در این عرصه در مرحله دوم قرارگرفته است.

همسر شهید شهریاری با اشاره به حادثه ترور خود و همسرش، آن را آزمایشی الهی برشمرد و گفت:  خوشحالم که در مواجهه با این آزمایش، حضرت زینب (س) الگویم  بود و ایشان را می‌توان اسوه صبر و بردباری عنوان کرد چراکه باوجود حوادث مختلف و مصیبت‌هایی که حضرت زینب (س) داشتند، صبر و شکیبایی را از دست ندادند.

قاسمی با اشاره به انجام تکالیف محول شده به هر فرد به‌عنوان مهم‌ترین وظیفه وی در جامعه اضافه کرد: زندگی جاری بوده بنابراین باید تکلیف خود را در هر لحظه بدانیم و برای انجام درست آن تلاش کنیم.

گفتنی است در این مراسم حدود 200 دانش‌آموز موفق در کنکور با کسب رتبه‌های کمتر از هزار توسط سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد تقدیر شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار