کد خبر: ۲۹۴۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 10 September 2016


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: تاکنون 81 واحد تولیدی و صنعتی در البرز تسهیلات بانکی دریافت کرده‌اند.

ایرج موفق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات توسعه خدمات به صنایع و واحدهای تولیدی است.

وی با بیان اینکه باید با شناسایی واحدهای مشکل‌دار مسیر توسعه صنایع را طی کنیم، افزود: در این راستا باید تلاش شود تا با بررسی و نظارت دقیق واحدهای غیرفعال و نیمه‌فعال نیز در این استان شناسایی شده و آنها را نیز به چرخه تولید بازگردانیم.

موفق در ادامه سخنان خود با تأکید بر اینکه 3500 واحد تولیدی و صنعتی در استان البرز وجود دارد، گفت: این واحدهای صنعتی می‌توانند مسیر توسعه اقتصادی را در البرز فراهم کرده و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر یاری دهیم.

وی تأکید کرد: برای تحقق شعار امسال باید توجه ویژه و اساسی را به صنایع داشته باشیم و با رفع مشکلات این واحدها علاوه بر رسیدن به توسعه اقتصادی در افزایش اشتغالزایی نیز اقدامات اساسی را انجام دهیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه تاکنون 81 واحد صنعتی و تولیدی از بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اند،‌ گفت: در این راستا این واحدها مبلغ 570 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند.

موفق در ادامه سخنان خود با اشاره به ثبت‌نام 970 واحد تولیدی البرز به منظور تأمین مالی بنگاه‌های کوچک افزود: تأمین مالی بنگاه‌های کوچک و بزرگ از مهمترین اقداماتی است که باید در زمینه توسعه این بنگاها انجام داد.

وی با اشاره به فاز نخست بررسی این واحدها تأکید کرد: از مجموع آمار ثبت‌نام شده 418 طرح در فاز اول و پس از بررسی‌های اولیه در کمیته ارزیابی به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات لازم معرفی شده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان البرز بیان داشت: براین اساس 81 واحد تاکنون تسهیلات دریافت کرده‌اند.

موفق در ادامه سخنان خود یکی از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه را رفع مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی عنوان کرد و گفت: باید مشکلات این واحدها به صورت دقیق و اساسی مورد بررسی قرار گیرد و بانک‌ها نیز اقدامات لازم به منظور تأمین اعتبارات این واحدها را انجام دهند و همکاری‌های لازم را داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار