معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: ماموران آتش‌نشانی در شبانه‌روز گذشته برای 63 مورد حادثه به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند .
کد خبر: ۲۹۲۴۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳ 07 September 2016
به گزارش تابناك رضوي، مهدی رضایی، در خصوص حوادث به وقوع پیوسته شبانه‌روز گذشته در مشهد، اظهار کرد: از هشت صبح روز سه‌شنبه تا هشت صبح امروز 1620 تماس مردمی با سامانه تلفنی 125 برقرار شد که در پی آن ماموران آتش‌نشانی برای 63 مورد حادثه به کمک حادثه‌دیدگان شتافتند.

وی با بیان اینکه 29 مورد از این حوادث آتش‌سوزی بود، تصریح کرد: بیشترین آتش‌سوزی در اماکن مسکونی، وسایل نقلیه و ضایعات گزارش شده که در مناطقی مانند بلوار امامت، اسماعیل‌آباد، میدان جهاد، میدان بار رضوی اتفاق افتاده است.

رضایی از وقوع 34 مورد حادثه با اولویت مشاهده کندوی زنبور در اماکن مسکونی و تجاری و محبوسی افراد داخل کابین آسانسور طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و افزود: در تمام حوادث ماموران آتش‌نشانی به همراه تجهیزات امدادی و اطفایی کامل، با فاصله زمانی کوتاه بین سه تا پنج دقیقه خود را به محل حادثه رساندند و از گستردگی حوادث جلوگیری کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد یادآور شد: ماموران آتش‌نشانی همه روزه در جریان امدادرسانی به شهروندان و عملیات‌های اعزامی از اماکن پر خطر سطح شهر بازدید و شهروندان و مالکان اماکن تجاری و مسکونی را نسبت به خطرات پیش رو آگاه می‌کنند.

منبع: پایگاه خبری 125
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار