کد خبر: ۲۹۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 05 September 2016


معاون سیاسی انتظامی فرمانداری فردیس اعلام کرد که دستگاه های اجرایی و نظارتی باید برای روز عید سعید قربان دراین شهرستان تدابیر نظارتی بهداشتی اتخاذ کنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا فلاح نژاد روز دوشنبه در نشست نظارت، برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه های ذیربط به منظور جانمایی و تجهیز محل های عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام در روز عید سعید قربان در محل فرمانداری فردیس برگزار شد، افزود: عرضه بهداشتی دام قربانی و لزوم بازرسی و نظارت بهداشتی و شرعی بر دام های قربانی ضروری است.

وی ادامه داد:سه جایگاه عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام در انتهای کانال غربی پیچ مشکین دشت، شهرک منظریه ابتدای بلوار طالقانی و انتهای خیابان هدایت کار جنب آتش نشانی مشکین دشت فردیس تعیین شده است.

فلاح نژاد گفت: اطلاع رسانی به شهروندان با نصب بنرهای مناسب توسط شهرداری ها، حفرِ چاه جذبی ایزوله به عمق 5 متر با نظارت اداره محیط زیست توسط شهرداری ها، جمع آوری و هدایت دام های غیر مجاز به مراکز مجاز تعیین شده توسط شهرداری ها با هم کاری نیروی انتظامی، استفاده عرضه کنندگان و بهره برداران از باسکول های مناسب و مورد تأیید اداره صنعت و معدن و تجارت و جمع آوری ضایعات و تخلیه چاه جذبی پس از پایان کارجایگاه ها توسط شهرداری ها و با نظارت ادارات محیط زیست و شبکه بهداشت از مهم ترین مصوبات جلسه امروز بود.

در این نشست نمایندگان معاونت خدمات شهری شهرداری کرج و شهرداری منطقه 3 کرج، ادارات صنعت و معدن و تجارت، محیط زیست، شبکه بهداشت و دامپزشکی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان فردیس با موضوع نظارت، برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاه های ذیربط به منظور جانمایی و تجهیز محل های عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام قربانی در روز عید سعید قربان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار