مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان خبر داد:
کد خبر: ۲۹۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸ 04 September 2016
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: همزمان با هفته تعاون و در جهت ترویج و گسترش فرهنگ تعاون، بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح استان اجرا می شود.

سعید مازندرانی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: همه ساله از (13 تا 19 شهریور) به عنوان هفته تعاون نامگذاری شده که این نامگذاری ها هم از بحث فنی و هم از بحث معنوی برخوردار است.

وی با بیان اینکه بحث تعاونی ها یکی از تاکیدات آموزه های اسلامی است که باید به صورت گروهی کار کرد و از کارهای فردی پرهیز کرد، افزود: در اقتصاد و قانون اساسی کشور یکی از سه بخش اصلی بخش های اقتصادی ما تعاون است.

مازندرانی با اشاره به اینکه در برنامه پنجم توسعه تاکید شده که 25 درصد از بخش اقتصادی کشور را حتما تعاونی پوشش دهد، اظهارداشت: همه اینها نشان می دهد چه به لحاظ فرهگی، چه به لحاظ قانونی و چه به لحاظ ساختاری برب خش تعاونی مورد توجه است.

وی تصریح کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر اساس وظیفه مندی و ساختار تشکیلاتی که دارد در حال خدمت رسانی است و سعی می کند با ارائه خدمات مناسب و پیش بینی راهکارهای خوب و علمی مشکلات و مسائل در بخش تعاون که باعث رکود در این بخش شده و تا حدودی نتوانسته ایم توانمندی های موجود در کشور را به منصه ظهور برسانیم را حل کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به برنامه های هفته تعاون، گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته تعاون و در جهت ترویج و گسترش فرهنگ تعاون، بیش از 100 برنامه در این ایام در سطح استان اجرا می شود.

وی افزود: یکی از ضعف هایی که در کشور ما وجود دارد انجام کارهای گروهی و تیمی بسیار ضعیف است که باید بیشتر به آن پرداخته شود و آن را مورد توجه قرار دهیم.

مازندرانی اظهارداشت: نشست با بانوان تعاونگر، اجرای مسابقات فوتبال، والیبال و مسابقات مختلف ورزشی برای تیم های تعاونی و خانواده های تحت پوشش تعاونی، افتتاح متمرکز طرح تعاونی ها در گمیشان، گنبد و بندر ترکمن، جشنواره تعاونی های برتر، بازدید از تعاونی ها و مراکز، نشست با اتحادیه ها، دیدار تعاونگران، اتاق تعاون و مسئولان عرصه تعاون با نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار، عطر افشانی مزار شهدا و رژه تاکسی ها از جمله برنامه ها هفته تعاون در استان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار