کد خبر: ۲۸۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 01 September 2016


معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان البرز از ایجاد 27 جایگاه ثابت عرضه بهداشتی دام در این استان همزمان با عید قربان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد حبیبی ظهر امروز در نشست هماهنگی عرضه و ذبح بهداشتی دام در این استان اظهار داشت: سلامت و توجه به جایگاه این مهم باید به عنوان یکی از دغدغه‌های مسؤولان همیشه مورد توجه باشد.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به اهمیت موضوع همزمان با عید قربان 27 جایگاه عرضه بهداشتی دام در این استان راه‌اندازی می‌شود.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان البرز با بیان اینکه این جایگاه‌ها توسط دامپزشکی و شهرداری‌های سراسر استان در نظر گرفته شده است، ‌گفت: هماهنگی‌های لازم برای عرضه و ذبح بهداشتی دام در عید قربان در البرز در نظر گرفته شده است.

حبیبی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اهمیت نظارت‌های بهداشتی و شرعی بر ذبح دام‌های قربانی، ‌اظهار داشت: با توجه به تقاضای مردم مبنی بر قربانی کردن در ایام عید قربان تصریح کرد: لزوم نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بیش از پیش مورد نیاز بوده و در همین راستا دامپزشکی هر ساله با آغاز این ایام برنامه‌های خاصی را در نظر دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان تأکید بر اینکه شهروندان در روز عید سعید قربان تنها از مراکز راه‌اندازی شده دام خود را تهیه کنند افزود: تمامی دام‌ها در این مراکز تحت نظارت دامپزشکی بوده و ذبح بهداشتی و شرعی می‌شوند.

معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان البرز در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این جایگاه‌ها تمامی ضوابط بهداشتی دامپزشکی رعایت می‌شود.

حبیبی، تجهیز و اعزام اکیپ‌های بازرسی را نیز از دیگر اقدامات دامپزشکی در این ایام عنوان کرد و گفت: در این راستا اکیپ‌های بازرسی و همچنین ناظران شرعی به این جایگاه‌ها در روز عید سعید قربان اعزام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار