روزی که مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شد امیدهایی در دل مردم زنده شد که با استاندار بومی می توانند به حقشان برسند.
کد خبر: ۲۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 28 April 2015
تابناک بوشهر: یکی از دغدغه های بوشهری ها اشتغال و محرومیت زدایی از چهره استان زرخیزشان است. مردم بوشهر همیشه از حق پایمال شده ای حرف می زنند که سال هاست برای احقاق آن به هر دری زده اند. یکی از امیدهای مردم برای رسیدن به حقوق از دست رفته شان پیگیری های مسولان ارشد استان است.

روزی که مصطفی سالاری به عنوان استاندار بوشهر انتخاب شد امیدهایی در دل مردم زنده شد که با استاندار بومی می توانند به حقشان برسند. استاندار بوشهر می گوید بیشترین جذب سرمایه را برای استان داشته است. میزان جذب این اعتبارات زمانی اهمیت و ارزش پیدا می کند که برای پیشرفت تمام نقاط استان به کار گرفته شده باشد و به چشم آید.

اما جای نگرانی دارد که نماینده ارشد دولت در استان اعتراف کند که در بخش هایی کاری از دست مسولان استان برنمی آید.
مصطفی سالاری صبح امروز در  چهارمین همایش توسعه دانایی محور با عنوان خلیج‌فارس دریای فرصت‌ها در رابطه با صنایع دریایی گفت: ظرفیت خوبی در زمینه صنایع دریایی داریم اما در این زمینه پیشبردی نداشتیم هر چند ظرفیت نیروی انسانی خوبی در این بخش داریم.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از صحبت هایش درباره صنایع موجود در جنوب استان تأکید کرد:  انرژی در کنار ساحل ارزشمند  خلیج‌فارس می‌تواند بسیاری از صنایع و فعالیت‌های ما را معنادار کند، در این حوزه توازن قابل توجهی نداریم، جنوب استان مملو از صنایع نفت و گاز است و از نظر زیست محیطی و آسیب‌های اجتماعی حق داریم که نگران باشیم اما مرکز و شمال استان هنوز صنعتی نشده هر چند این کار به انتخاب ما نبوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار