کد خبر: ۲۸۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 25 August 2016


ظهر امروز و با حضور استاندار البرز پروژه‌های عمرانی در شهرستان ساوجبلاغ همزمان با هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ظهر امروز و در سومین روز از هفته دولت، مسؤولان استانی و شهرستان ساوجبلاغ ابتدا با حضور در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با نثار و گل و فاتحه‌ای یاد و خاطره 635 شهید ساوجبلاغ را گرامی داشتند.

براساس این گزارش، افتتاح پل زیرگذر ایران زمین، جاده ورودی شهر کوهسار، مجموعه خدماتی بین راهی و کارخانه تولید لوازم بهداشتی از جمله طرح‌های عمرانی بود که امروز با حضور مسؤولان در ساوجبلاغ به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار کلنگ آغاز عملیات اجرایی ساخت ایستگاه مترو برای شهرهای کوهسار و گلسار نیز به زمین زده شد.

استاندار البرز در این مراسم ارائه خدمات به مردم و رفع مشکلات آنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: مدیران در دستگاه‌های مختلف باید تمام تلاش خود را برای ارائه و ارتقای خدمات به مردم انجام دهند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذاری نکنند.

سیدحمید طهایی افزود: محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات باید به عنوان یک اصل در رأس امور کاری مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باشد تا بتوانیم رضایتمندی مردم را داشته باشیم.

وی با اعلام اینکه توسعه و ارتقای شهرستان‌های مختلف استان البرز باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های مختلف در این شهرستان سبب توسعه و رشد و پیشرفت می‌شود، لذا باید با توجه به ظرفیت‌های موجود در این شهرستان توسعه بیش از پیش ساوجبلاغ را در دستور کار قرار دهیم.

استاندار البرز بر دیدارهای چهره به چهره با مردم تأکید کرد و خواستار استمرار این مهم از سوی مسؤولان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار