کد خبر: ۲۸۲۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 22 August 2016


فرماندار کرج بر توسعه خدمات‌رسانی به مردم تأکید کرد و گفت: همزمان با هفته دولت 77 طرح عمرانی در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدتقی ایرانی صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه خدمات‌رسانی به مردم مهمترین اولویتی است که باید بیشتر به آن توجه کرد، افزود: مسؤولان در دستگاه‌های مختلف باید تلاش کنند تا خدمات عمرانی و خدماتی را به صورت یکسان در مناطق مختلف ارائه دهند.

وی رفع محرومیت‌ها و کاهش معضلات و مشکلات مردم را از مهمترین مسائل قابل توجه دانست و افزود: کلانشهر کرج برای توسعه و پیشرفت نیازمند توجه بیشتر از سوی مسؤولان است، لذا باید با تلاش مضاعف و همت بیشتر به سمت توسعه این شهرستان پیش برویم.

فرماندار شهرستان کرج در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود ظرفیت‌های علمی، گردشگری و کشاورزی در این شهرستان اظهار داشت: کرج با داشتن مراکز علمی و تحقیقاتی،‌ کشاورزی،‌ آموزشی و... می‌تواند به عنوان یکی از قطب‌های مهم در کشور محسوب شود، اما متأسفانه نبود برخی از زیرساخت‌ها سبب شده است که این شهرستان از رشد و توسعه عقب بماند و نتواند به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

ایرانی تأکید کرد: تخصیص اعتبارات و توجه به توسعه پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان باید به عنوان یکی از مهمترین مسائلی باشد که مسؤولان در دستگاه‌های مختلف به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی در ادامه سخنان خود به 77 طرح قابل بهره‌برداری در هفته دولت در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای بهره‌برداری از این طرح‌ها دوهزار و 137 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

وی این طرح‌ها را شامل پروژه‌های عمرانی، خدماتی، صنعت معدن، ‌پروژه‌های راه و... عنوان کرد.

فرماندار شهرستان کرج هفته دولت را فرصت بسیار خوبی برای مسؤولان در دستگاه‌های مختلف دانست و گفت: بیان عملکرد شفاف مدیران در بخش‌های مختلف در این هفته می‌تواند در تنویر افکار عمومی بسیار موثر باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار