رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه که حاضر به بازگو کردن دلایل استعفای خود نبود، وجود مشکلات در سطح استان و شهرستان را تأیید کرد و افزود: درباره مشکلات ارشاد در تربت‌حیدریه از هنرمندان این شهرستان اطلاعات بگیرید.
کد خبر: ۲۸۰۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲ 18 August 2016
به گزارش تابناک رضوی، غلامرضا نجفی ضمن تأیید خبر استعفای خود گفت: پنج‌شنبه هفته گذشته استعفای خود را به انضمام چهار دلیل به مشهد ارسال و اعلام کردم با این شرایط نمی‌توانم در پست ریاست اداره ارشاد تربت‌حیدریه کار کنم و مدیرکل ارشاد خراسان رضوی هم قبول کردند و امروز حکم استعفا به من ابلاغ شده است.

وی با مقاومت در مقابل رسانه‌ای کردن دلایل استعفای خود افزود: قطعاً مسائلی بین ما وجود داشته که نمی‌شود گفت؛‌ مهم این است که دیگر انگیزه‌ای برای کارکردن در ارشاد تربت‌حیدریه ندارم.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه با بیان اینکه مدیرکل ارشاد خراسان رضوی انسان پاک و وارسته و خوبی است تأکید کرد: حیف است که شأن و منزلت یک مدیرکل که در حوزه قرآنی و ارشاد با دست‌خالی کارکرده زیر سؤال برود؛ من دلایل شخصی خودم را داشتم و اگر لازم باشد آقای سرابی حتماً خودشان اعلام می‌کنند.

نجفی با تأکید بر اینکه در استعفایم نوشتم همه ما روزی باید برویم چه با استعفا چه با برکنار شدن چه با پایان خدمت تصریح کرد: حقیقتاً نمی‌خواهم وارد این مسأله شوم؛ شما هم اصرار نکنید؛ هرچند از خود مدیرکل راضی‌ام.

رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تربت‌حیدریه  که حاضر به بازگو کردن دلایل استعفای خود نبود، وجود مشکلات در سطح استان و شهرستان را تأیید کرد و افزود: درباره مشکلات ارشاد در تربت از هنرمندان این شهرستان اطلاعات بگیرید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار