معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گلستان خبر داد:
کد خبر: ۲۷۹۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷ 16 August 2016
جشنواره ملی ازدواج و خانواده به مناسبت هفته ازدواج (13 الی 19 شهریور) در 7 محور از جمله هنری، ادبی، اجتماعی، رسانه ای با حضور دستگاههای فعال در حوزه ازدواج و خانواده در گلستان برگزار خواهد شد.
 
این جشنواره به مناسبت هفته ازدواج (13 الی 19 شهریور) در 7 محور از جمله هنری، ادبی  اجتماعی، رسانه ای، با حضور دستگاههای فعال در حوزه ازدواج و خانواده برگزار خواهد شد.

متقی معاون فرهنگی و امور جوانان استان اظهار داشت: جشنواره ای که از سوی اداره کل دفتر برنامه ریزی، ازدواج  و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان تدارک دیده شده و در شهریور ماه برگزار می گردد، با موضوعات علمی، پژوهشی، ترویجی و تخصصی مربوط به ازدواج و خانواده که از اهمیت بسیاری برخوردار بوده برگزار خواهد شد. 

علاوه بر موارد ذکر شده در جشنواره امسال کتاب ها و طرح های پژوهشی استانی و ملی  و پایان نامه های دوره های کارشناسی ارشد و دکتری نیز در کمیته داوری مطرح و از نفرات اول تا سوم هر کدام از محورهای فوق تجلیل بعمل خواهد آمد.

متقی در مورد چگونگی ثبت نام در این جشنواره گفت : فراخوان شرکت در این جشنواره از طریق سایت وزارت ورزش و جوانان ارائه شده است و افرادی که دارای آثار, بر طبق شاخص های ارائه شده در سایت می باشند ، می توانند تا پایان مرداد ماه آثار خود را به وزارت ورزش و جوانان ارسال نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار