کد خبر: ۲۷۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 13 August 2016


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بر لزوم اختصاص سهمی از اعتبارات دستگاه ها برای مبحث مهم آموزش در حوزه بحران تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که صبح شنبه در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به پر اهمیت بودن جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز، اظهار کرد: بررسی و پیگیری تخصصی مصوبات این جلسه از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده محسوب می شود.

مهرور با اشاره به اینکه مبحث آموزش در مدیریت بحران از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: پیرو تحقق این مهم سال گذشته، ۱۱۹ هزار نفر از ۳۱ دستگاه تحت آموزش قرار گرفتند.

وی با تاکید بر لزوم اختصاص سهم خوبی از اعتبارات دستگاه ها برای مبحث مهم آموزش در حوزه بحران، خاطرنشان کرد: مقوله آموزش از اهمیت بالایی برخوردار است و دستگاه ها باید این موضوع را در نظر داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز تصریح کرد: خوشبختانه توانستیم با استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد و همایش مدیریت سیلاب های شهری عملکرد خوبی را در این زمینه ارائه دهیم.

وی با اشاره به برگزاری دو همایش دیگر تحت عنوان روانشناسی در بحران و استفاده از ظرفیت نونهالان و دانش آموزان در مدیریت بحران و خشکسالی در شهریور سال جاری، گفت: متاسفانه شاهد برگزاری مانورهای بدون هماهنگی مدیریت بحران در سطح استان البرز هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار