نماینده ولی فقیه در استان البرز:
امام‌جمعه کرج ادامه داد: در جایی که رهبر معظم انقلاب اینگونه بیان می‌کنند که "تجربه برجام به ما می‌گوید که این کار سم مهلک است و در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان به حرف‌های آمریکا اعتماد کرد"، یک آقایی در سخنرانی رسمی خود در مقابل این سخنان موضع می‌گیرد.
کد خبر: ۲۷۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 13 August 2016

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: برجام بهترین نمونه برای فهم بدعهدی آمریکایی‌ها است و می‌بینید که چگونه دنیا را وادار می‌کنند که با ایران وارد معامله نشود و برجام به فرجام خود نرسد.

آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه کرج با تبریک ولادت حضرت علی‌ابن موسی الرضا(ع) اظهار داشت: تمام تلاش مخالفان اهل‌بیت (ع) این بود که جایگاه اصلی و رفعت مقام ایشان نزد توده مردم از بین برود.

وی افزود: اهل‌بیت (ع) لحظه‌ای از هدایت و روشن کردن مردم غفلت و فاصله نداشتند و در زندگی امام رضا (ع) نیز بعد علمی نمود و بروز دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: امام رضا(ع) از لحاظ علمی به گونه‌ای معروف شد که به عالم آل محمد(ص) معروف شده است.

امام جمعه کرج با اشاره به فرارسیدن روز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی عنوان کرد: آزادگان، ایثارگران و جانبازان گنجینه‌های پویایی هستند از ملتی که تحت تعلیم اهل‌بیت(ع) به این درجه از شجاعت، غیرت و ایثار رسیده‌اند.

وی افزود: بر همه فرض است که ضمن حفظ این دستاورد بزرگ تمام تلاش خود را برای ترویج این فرهنگ به کار ببرند و در همه زمینه‌ها و هنرها برای بیان و انتقال این فرهنگ به نسل جوان و نوجوان استفاده کنند و در حال حاضر به نشر و گسترش این روحیه نیاز داریم.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه ملت ایران، استکبار و آمریکا را مکررا آزموده و خاطره مردم از ظلم‌های این کشور پر است، گفت: یکی از خاطراتی که هرگز از ذهن مردم پاک نمی‌شود و در خاطر ملت ایران می‌ماند کودتای 28 مرداد سال 1332 و برگرداندن این فرد خبیث به کشور است.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه دولت مصدق با ساده لوحی و با اعتماد به امریکا حرکت و مبارزه‌ای را که منجر به ملی شدن نفت شده بود را از بین برد، ادامه داد: در حال حاضر عده‌ای در داخل کشور تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند تا روحیه استکبار ستیزی به خصوص مبارزه با امریکا را از مردم بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه عده‌ای در داخل، آمریکا را قبله آمال و تنها راه نجات کشور نشان می‌دهند، متذکر شد: رفع مشکلاتی که با سوء مدیریت این آقایان به وجود آمده را منوط به ارتباط با آمریکا می‌دانند.

وی با بیان اینکه در 63 سال گذشته بعد از کودتا، آمریکا بارها و بارها نشان داده که به هیچ وجه قابل اطمینان نیست، تاکید کرد: آقایان در طول این مدت یک حرکت درست از سوی امریکا مشاهده کرده‌اند که در حال حاضر دعوت به چاه ویل می‌کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز با بیان اینکه چند سال اخیر نیز نشان می‌دهد که این کشور قابلیت اعتماد به هیچ وجه ندارد، تاکید کرد: بهتر است حتی پیشنهاد رابطه با امریکا هم مطرح نشود چه برسد به اینکه عده‌ای در حال حاضر این موضوع را مطرح می‌کنند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه آمریکا با اسلام و انقلاب و بیداری اسلامی و خط مقاومت موضع دارد و خواهان نابودی آنها است، گفت: با هر وسیله‌ای که بتواند برای انحراف و خارج کردن از مسیر تلاش می‌کند و باید مراقب باشیم که در این زمینه دچار توهم نشویم.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه باید محکم و باصلابت جلوی یاوه‌گویی‌های آمریکا را گرفت، تصریح کرد: برجام بهترین نمونه برای فهم بدعهدی آمریکایی‌ها است و می‌بینید که چگونه دنیا را وادار می‌کنند که با ایران وارد معامله نشوند و برحام به فرجام خود نرسد.

وی افزود: رهبرمعظم انقلاب مکررا تاکید داشته و هشدارهایی مبنی بر قابل اعتماد نبودن آمریکا می‌دهند که نشان می‌دهد که امریکا قابل اعتماد نیست.

امام‌جمعه کرج با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با مدیران و کارکنان وزارت اطلاعات خاطرنشان کرد: رهبری برای بار چندم تاکید کردند که ایجاد خط فاصل با آمریکا و استکبار از مهمترین موارد قطعی امام راحل بوده و این موضوع جای مسامحه و سهل‌انگاری ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه این کلام باید نصب‌العین همه باشد، ادامه داد: عده‌ای از سیاسیون تلاش می‌کنند که القا کنند که مردم از مسائل اقتصادی و انقلاب خسته شده‌اند این در حالی است که ملت ایران با حضور در صحنه‌های مختلف عملا برائت خود را نشان داده و اعلام کرده که از کرنش‌پذیری در مقابل آمریکا بیزار است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه وزارت اطلاعات همیشه مورد هجمه دشمن بوده است، گفت: دشمن تلاش داشت که در این نهاد مردمی نفوذ کرده و از درون این نهاد را خراب کند که به خواست خدا ناکام ماندند و سربازان گمنام از نفوذ ناپذیری برخوردار هستند که باید برای تداوم این وضعیت تلاش کرد.

امام‌جمعه کرج با اشاره به اهمیت سفر رئیس‌جمهور به باکو و شرکت در اجلاس چند جانبه و امضای چند سند همکاری بیان کرد: باید توجه داشت که منطقه اوراسیا مرکزی و قفقاز از نظر جغرافیای سیاسی و نظامی برای ما دارای اهمیت است که اگر مبتکرانه و با دقت و جمیع جهات عمل نشود و به نفع رقبا از دست داده شود به محلی برای نفوذ دشمن تبدیل می‌شود.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه چند ماه قبل در مورد وجود ایراد در قراردادهای نفتی در نماز جمعه کرج تذکراتی را مطرح کردم، و آن ایرادات هنوز هم وجود دارد،گفت: واگذاری بهره‌برداری از میادین نفت و گاز به بیگانگان مخالف ماده 2 قانون اجرای سیاست‌های اجرایی اصل 44 است و در متن این ماده آمده است که شرکت‌های استخراج تولید نفت خام و گاز را منحصرا در بخش دولتی قرار داده و امکان واگذاری به بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی ممنوع است.

وی با بیان اینکه هئیت وزیران اصرار دارد که بهره برداری از میادین به شرکت‌های خارجی واگذار شود، گفت: دلیل این موضوع برای ما نیز نامعلوم است و این کار با استقلال کشور نمی‌سازد و سبب تحقیر ملت ایران است که بعد از این همه تجربه در این زمینه شرکتی خارجی برای استخراج نفت به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه برخی کارها برای تمرکز روی فرهنگ در حال برنامه‌ریزی است، متذکر شد: از این به بعد مانور را روی فرهنگ گذاشته‌اند که حرکاتی ضد فرهنگ به اسم فرهنگ هیجانش فراهم می‌شود و در حال حاضر نیز مشاهده می‌شود که وزیر کشور و نمایندگان هر کدام چیزی می‌گویند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز با بیان اینکه طرح مسائل فرهنکی برای غلبه کردن یک فکر بر فکر دیگری است، گفت: در حال حاضر برخی حرکات در استان البرز نیز در حال انجام است و کلاس‌های آموزشی را به بهانه درس و انتخاب رشته در سالن‌های استان برگزار می‌کنند که از کنسرت‌های مورد انتقاد ما بدتر است.

امام‌جمعه کرج با بیان اینکه اختلاط دختران 18 و 19 ساله در میان پسران خوب نیست، افزود: فعلا در این مورد تذکر می‌دهیم و منتظر اقدام و جلوگیری از برگزاری چنین مراسماتی هستیم.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه دشمن نیز در این زمینه برنامه داشته و بیکار نمی‌ماند، گفت: از مصادیق قتل‌عام فرهنگی همین آموزشگاه‌هایی است که هیچ نظارتی بر روی آنها وجود ندارد و نظارت در این زمینه باید تشدید شود.

وی با بیان اینکه برخی دهان خود را باز کرده و هر چه دلشان می‌خواهد بیان می‌کنند و این کار خطرناکی است، تصریح کرد: به کسانی که در مقابل رهبری به هر عنوانی حتی در مقام بیان صف‌آرایی کرده و هر چه می‌خواهند می‌گویند تذکر می‌دهیم که از صبر و حوصله امت حزب‌الله حیا کنید و خجالت بکشید و کشور را به دو دستگی و دو قطبی شدن نکشانید.

امام‌جمعه کرج ادامه داد: در جایی که رهبر معظم انقلاب اینگونه بیان می‌کنند که "تجربه برجام به ما می‌گوید که این کار سم مهلک است و در هیچ مسئله‌ای نمی‌توان به حرف‌های آمریکا اعتماد کرد"، یک آقایی در سخنرانی رسمی خود در مقابل این سخنان موضع می‌گیرد.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه عده‌ای با سخنان بدون سند و خواب دیدن، آرمانهای امام و انقلاب و ارزش‌های اسلامی را تحریف و وارونه جلوه می‌دهند، تاکید کرد: این که نباید به اسم انقلابی‌گری خود را محدود کنیم حرف گزافی است که گفته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار