مدیرعامل هلال احمر بوشهر:
در حادثه روز گذشته آتش‌سوزی منازل مسکن مهر بوشهر، 32 واحد مسکونی دچار خسارت شدند که 24 واحد بطور کامل طعمه حریق شد.
کد خبر: ۲۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۴ 25 April 2015
تابناک بوشهر: عبدالکریم شعبانزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارتباط با عملکرد هلال احمر در حادثه آتش‌سوزی منازل مسکن مهر در بوشهر اظهار داشت: بعد از ظهر روز جمعه 4 اردیبهشت ماه منازل مسکونی مسکن مهر واقع در محله صلح آباد بوشهر طعمه حریق شد، این حادثه بدنبال سرایت شعله‌های گاز پیک‌نیکی به ایزوگام ساختمان و شروع آتش سوزی و بدنبال آن سرایت به بقیه واحدهای مجاور شد.

وی بیان کرد: با حضور آتش نشانی در محل و درخواست کمک 40 نفر از نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر وارد صحنه شدند.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر تصریح کرد: تیم‌های نجات جمعیت هلال احمر استان بوشهر به کمک ست‌های رهاسازی و کامبی تولز نسبت به بازکردن درب‌ها و راه‌های ورودی اقدام کرده و با دو دستگاه کمپرسور نسبت به شارژ کپسول‌های هوایی تمام نیروهای امدادی و آتش‌نشانی در صحنه پرداختند.

شعبانزاده گفت: در این حادثه 6 نفر دچار خفگی و سوختگی شدند که 4 نفر به کمک 4 دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده شدند و دو نفر توسط اورژانس انتقال و سپس یکی از مصدومان که دچار سوختگی شدید شده بود به کمک اورژانس هوایی به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه انتقال داده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه 32 واحد مسکونی دچار خسارت شد که 24 واحد بطور کامل سوخت و 8 واحد بصورت جزیی دچار خسارت شده‌اند.

مدیرعامل هلال احمر بوشهر  بیان کرد: جمعیت هلال احمر با همکاری شهرداری و راه و شهرسازی نسبت به اسکان موقت حادثه‌دیدگان در کانکس و دراختیار گذاشتن لوازم مورد نیاز آنها اقدام کرد.

شعبانزاده افزود: در این عملیات امداد 40 تن از نیروهای امدادی هلال ‌احمر، 4 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو نجات و 10 خودروی دیگر نیز حضور داشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار