معاون اداره کل ارشاد خراسان جنوبی:
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ‌خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در دهه کرامت همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی افتتاح شد.
کد خبر: ۲۷۳۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 07 August 2016
 سید علی زمزم در مراسم افتتاح نمایشگاه آثار برگزیده هنرهای تجسمی جشنواره بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) اظهار داشت: این نمایشگاه از امروز افتتاح و تا پایان دهه کرامت فعال است و 50 اثر در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: این 50 اثر از آثار برگزیده جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که سال‌های گذشته در رشته‌های مختلف در سایر استان‌ها برگزار شده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) این آثار را چاپ کرده و در حال حاضر به طور همزمان در سراسر کشور به نمایش گذاشته شده است.

زمزم تصریح کرد: جشنواره‌ای که سال‌های گذشته در خراسان جنوبی برگزار شده در بخش‌های حروف‌نگاری و نقاشی بوده است.

وی با اشاره به آثار این نمایشگاه خاطرنشان کرد: آثار این نمایشگاه در زمینه های خوشنویسی، عکاسی، نقاشی، خط، تصویرسازی، صنایع دستی  است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی یادآور شد: آثار هنری جلوه ویژه ای دارد که دل همه بینندگان این آثار را به سمت امام رضا(ع) سوق می‌دهد و و دیدن آن بسیار لذت‌بخش است.

زمزم افزود: جشنواره حروف‌نگاری و نقاشی خط خراسان جنوبی که در سال‌های گذشته در آثار خود استان برگزار شده بود در شهرستان سرایان، قاین و فردوس به نمایش گذاشته شده است.

وی با اشاره به اهداف این نمایشگاه اظهار داشت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر دهه کرامت، ترویج و اشاعه فرهنگ منور رضوی و نمایش آثار فاخر تولید شده مرتبط با سبک و سیره رضوی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و یکی از داوران پنجمین جشنواره ملی نقاشی، خط و حروف‌نگاری رضوی افتتاح شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار