اخبار کوتاه ورزشی از خراسان جنوبی
دعوت از دختران والیبالیست استان خراسان جنوبی به اردوی ملی و قهرمانی خراسان جنوبی در مسابقات بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور از مهم‌ترین عناوین خبرهای کوتاه ورزشی خراسان جنوبی است
کد خبر: ۲۷۰۱۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۴ 01 August 2016

تیمهای کاراته بانوان و آقایان خراسان جنوبی در مسابقات بین‌المللی سبک ساکاماتو شرکت کرده بود موفق به کسب چند مدال ارزشمند شد.

در این مسابقات که به میزبانی استان یزد و با حضور تیمهایی از کشورهای ایران، اسپانیا، ژاپن، عراق، پاکستان و افغانستان برگزار شد از تیم خراسان جنوبی هانیه حسن‌زاده در بخش کومیته موفق به کسب مدال طلا شد.

در بخش کاتا نیز الهه رحیمی و فاطمه زمانی به مدال نقره دست یافتند و سعیده سادات کوچکی‌نژاد، عادله رحیمی و ریحانه باقری در جایگاه سوم قرار گرفتند.

در این دوره از رقابتها، آرمیتا شمس نیز عنوان بهترین کاتا را به خود اختصاص داد همچنین تیم کاراته آقایان خراسان جنوبی در این مسابقات 6 مدال و تیم بانوان استان نیز 7 مدال ارزشمند کسب کردند.

معرفی نفرات برتر مسابقات قهرمانی استان

رئیس هیئت پینگ‌پنگ خراسان جنوبی گفت: تیم پینگ‌پنگ جوانان استان در بخش بانوان به مسابقات قهرمانی جوانان کشور که از 10 تا 13 مرداد ماه به صورت تیمی ، انفرادی و دوبل با حضور 16 استان به میزبانی لرستان برگزار می‌شود اعزام شدند.

علیرضا حمیدی افزود: تیم  استان خراسان جنوبی با استانهای فارس، خراسان رضوی و چهارمحال بختیاری در گروه 4 قرار دارد.

رئیس هیئت پینگ‌پینگ استان همچنین از برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان استان انتخابی تیم اعزامی به کرمانشاه با حضور 8 بازیکن از شهرستانهای بیرجند و فردوس در سالن شهید سرحدی بیرجند خبر داد و اظهار داشت: در پایان برگزاری این مسابقات امیرعلی چهکندی‌نژاد به مقام قهرمانی رسید و آرمین عبدالهی در جایگاه دوم ایستاد و سهیل خسروی از بیرجند و محمدرضا علیزاده از فردوس به طور مشترک سوم شدند.

خراسان جنوبی قهرمان مسابقات بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور

دبیر هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی، محلی خراسان جنوبی گفت: در هفتمین جشنواره فرهنگی ورزشی و مسابقات بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور نماینده استان در «هفت‌سنگ»، طلایی شد و در بازی« لی‌لی» به مدال برنز رسید.

علیرضا چاجی با بیان اینکه در این جشنواره بیش از 300 ورزشکار از 16 استان جنوبی کشور شرکت داشتند افزود: تیم هفت‌سنگ خراسان جنوبی در دور مقدماتی از سد تیم‌های فارس، خوزستان و بوشهر با اقتدار گذشت.

وی تصریح کرد: در دور نیمه‌نهایی مسابقات هفت‌سنگ هفتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی و مسابقات بازی‌های بومی و محلی بسیجیان کشور نماینده استان با نتیجه 61 بر 17 نماینده یزد را شکست داد و سپس با غلبه بر تیم اصفهان به دور نهایی رقابت‌ها صعود کرد.

کسب مقام چهارم منطقه‌ای والیبالیستهای دختر در مسابقات کشوری

دختران والیبالیست استان خراسان جنوبی بعد از صعود از مرحله مقدماتی با قبول شکست در برابر تیمهای تهران و مازندران به مقام چهارم رقابتهای منطقه‌ای کشور قناعت کردند.

رئیس هیئت والیبال استان خراسان جنوبی گفت: تیم استان بعد از درخشش در مرحله مقدماتی این رقابتها که با حضور 10 استان برگزار شد در مرحله نیمه نهایی ابتدا در مقابل تهران تن به شکست داد و سپس در بازی رده‌بندی در حالی که شرایط بهتری نسبت به تیم مازندران داشت به علت نداشتن تجربه نتیجه را به حریف واگذار کرد و به عنوان چهارم این رقابت ها رسید.

عبدالحسین ملکی با بیان این که جام اخلاق این رقابتها به خراسان جنوبی تعلق گرفت افزود: بر اساس تصمیم فدراسیون 3 تیم اول مناطق سه‌گانه کشور به رقابتهای دسته یک والیبال کشور صعود می‌کنند.

دختران والیبالیست استان به اردوی ملی دعوت شدند

4 دختر نوجوان والیبالیست شرکت‌کننده استان در رقابتهای منطقه‌ای به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

ملکی رئیس هیئت والیبال خراسان جنوبی گفت: «اکبری»، «میربرون»، «معصومی» و «عرب‌زاده» در اردوی تیم ملی که از 20 روز دیگر در تهران برگزار می‌شود شرکت می‌کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار