با پیگیری نماینده مردم و دستور معاون رئیس جمهور احداث می‌شود:
دستور ویژه دکتر جهانگیری برای تامین و تخصیص 100 میلیارد ریال اعتبار جهت احداث پل بین طرقبه و شاندیز با پیگیری نماینده این شهر در مجلس شورای اسلامی نوید روزهایی بهتر برای این منطقه است.
کد خبر: ۲۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۴ 24 April 2015
100 میلیارد ریال اعتبار برای پل ارتباطی طرقبه و شاندیز

به گزارش تابناک از خراسان رضوی، احداث بزرگراه در طرقبه شاندیز که مناطق ییلاقی و گردشگری مجاور مشهد مقدس محسوب می‌شوند با اهدافی مانند داشتن دسترسی بجز دو راهی در زمان حوادث احتمالی, هدایت گردشگران از شاندیز به طرقبه و بلعکس, تقویت راه ارتباطی روستاهای گردشگری نقندر و کنگ و کاهش مدت زمان سفر بین دو شهر و تامین و تسری امنیت بیشتر در منطقه و... سالهاست در این منطقه حال اجراست.

بنابراین گزارش احداث بزرگراه طرقبه شاندیز از زمان فرمانداری مهندس محمدزاده در این شهر آغاز و توافقات آن با مالکین شروع شد و علت اصلی احداث این بزرگراه ایجاد راه ارتباطی بین طرقبه شاندیز مطرح گردید زیرا تنها محور ارتباطی از طریق دو راهی محسوب می شد و فاصله ایجاد شده بین دو شهر اینگونه کم می شود.

همچنین از آنجا که استقلال منطقه طرقبه شاندیز به عنوان یک شهر توریست پذیر نیز با همراهی مردم و مساعدت و تلاشهای مسئولین محقق و شهرستان طرقبه شاندیز ایجاد شده بود و بنابراین نزدیکتر شدن این دو منطقه گردشگری به یکدیگر لازم و هدف ایجاد یک رینگ ارتباطی درون شهرستانی بود که پس از انجام مطالعات با توجه به وجود راه قدیمی در محل فعلی(بین شاندیز و نقندر) انتخاب شد.

این گزارش تابناک حاکیست فارغ از گرایشات سیاسی همواره می بایست کارهای بزرگ که عمران و آبادانی یک منطقه را به همراه دارد باید مد نظر داشت و به بررسی و ارزیابی آنها فراتر از اشخاص پرداخت چرا که مطمئنا همه مسئولانی که در این منطقه و استان و کشور در این راستا و مواردی از این دست مسئولیت و اهتمامی داشته و دارند و گامهایی برای پیشرفت برداشته اند در پیشگاه الهی ماجورند و بدون تردید همگان از چنین اقداماتی منتفع می شوند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۴
دیگه موقع تبلیغات انتخابات نزدیک شده و ...
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
دم آقاي دهقان گرم
از نماينده هاي مشهد فعال تر و منطقي تره
براي چناران هم خيلي اعتبار گرفته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار