معاون فنی عملیات آتش‌نشانی نیشابور گفت: در پی آتش‌بازی کاروان عروسی در نیشابور حدود 5 هزار مترمربع از مزارع گندم این شهر در آتش سوخت.
کد خبر: ۲۶۲۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴ 19 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، ابوالفضل اسدی با بيان اين مطلب، اظهار كرد: در پی اعلام خبر آتش‌سوزی گسترده مزارع گندم در ساعت 43 دقیقه بامداد امروز در محور بلوار سردار شهید نورعلی شوشتری و ابتدای منطقه توریستی باغرود همکاران آتش‌نشانی از ایستگاه پنج به محل اعزام شد.

وی ادامه داد: پس از حضور تیم آتش‌نشانی در صحنه، مهار آتش گسترده شروع شد که پس از حدود 15 دقیقه آتش مهار و سپس لکه‌گیری انجام شد.

اسدی تصریح کرد: بر اساس گفته شاهدان در منطقه پس از عبور ماشین‌های شرکت‌کننده در کاروان عروس و اقدام به آتش‌بازی و پرتاب ترقه این خودروها، آتش شروع و به‌سرعت گسترش‌ یافته بود.

وی تأکید کرد: در پی این آتش‌سوزی حدود 5 هزار مترمربع گندم طعمه آتش شد.

معاون فنی عملیات آتش‌نشانی نیشابور خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی مردم برای شادی زودگذر حاضر به اقداماتی می‌شوند که علاوه بر آسیب مالی به برخی دیگر شهروندان، آتش‌نشانی را نیز درگیر و باعث افزایش زمان حضور در صحنه‌های احتمالی دیگر می‌کنند.

اسدی ادامه داد: متأسفانه آتش‌سوزی در زمین‌های کشاورزی علاوه بر مشکلات آتش‌سوزی‌ها دیگر، باعث استهلاک بالای ماشین‌ها و وسایل این سازمان می‌شود که این آتش نیز خساراتی را به تجهیزات مرکز پنج وارد کرده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار