دبیر جامعه روحانیون هرمزگان گفت: انتظار واقعی با تبعیت از ولایت فقیه میسر می‌شود.
کد خبر: ۲۶۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳ 18 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام علی اکبر میرزایی ظهر امروز در جمع شماری از فعالان مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: ملاک و میزان ترازوی جریانات معنوی را باید به نسبت توجه آنها به موضوع انتظار سنجید.
 
وی با بیان این که ولایت و پای‌بندی مومن به ولایت فقیه ترازوی انتظار است، افزود: خدای متعال در هر عصری ولایت را مبنای حرکت امت اسلامی قرار داده و جامعه بدون ولایت به انحراف کشانیده می‌شود.
 
دبیر جامعه روحانیون استان هرمزگان ادامه داد: امنیت و اقتدار امروز جامعه اسلامی بدلیل مسؤولیت پذیری ملت ایران، وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی، خون پاک و مطهر شهدا و ایثارگری‌های فراوانی است که ملت ایران از خود در طول تاریخ ایران اسلامی نشان داه‌اند تا هیچ قدرتی جرأت نگاه بد به این سرزمین نداشته باشد.
 
میرزایی فرهنگ انتظار را یک فرهنگ غنی و با ارزش مبتنی بر معرفت دانست و گفت: منتظر واقعی باید هوشیارانه نسبت به تحلیل فضای پیرامونی خود اقدام کرده و در برابر توطئه‌های دشمنان اسلام با بصیرت رفتار کند.
 
وی خاطرنشان کرد: اگر معرفت از روی شناخت و تحلیل مناسب نباشد به انحراف کشانیده می‌شود و معرفت به امام زمان (عج) در سه رکن اخلاق، بصیرت و دوری از افراط و تفریط نهفته است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که باید در تولید آثار مرتبط با مهدویت و نشانه‌های ظهور دقت ویژه‌ای کرد، اظهار داشت: باید برای آثار مرتبط با مهدویت پشتوانه دینی، علمی و سندی قائل بود.
 
 میرزایی تصریح کرد: بجا آوردن واجبات الهی باید معطوف به رضای خدا و با هدف حفظ ایمان و ارزش‌های انسانی در وجود آدمی باشد.
 
وی در پایان اظهار کرد: تقویت ایمان و حرکت در مسیر فرامین الهی به ایستادگی نیاز دارد و نباید از سختی‌های در طول مسیر واهمه‌ای داشت چرا که خداوند وعده برکت و روزی فراوان را به مومنان داده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار