تهیه کننده و کنسرت‌گزار ایرج خواجه امیری ضمن اعلام استقبال بی‌نظیر از کنسرت‌های این خواننده در کیش و بندرعباس تنها دلیل کنسرت ندادن این خواننده محبوب را نظرات شخصی خود او دانست.
کد خبر: ۲۶۱۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 17 July 2016
عباس تجویدی‌نژاد، تهیه‌کننده و کنسرت‌گزار و مدیر عامل موسسه آوای شباهنگ خاطرنشان کرد: کنسرت استاد ایرج خواجه امیری در کیش و بندرعباس با استقبال گسترده مردم همراه شد و بسیار موفقیت آمیز بود و برای کنسرت در شهرستان‌های دیگر هم دعوت شده بودند اما بنا بر ملاحظاتی انجام نشد.

او ضمن اشاره به اینکه ایرج از وضعیت سلامتی مطلوبی برخوردار است افزود: ان‌شاءاله ایرج بتواند در تهران هم کنسرت داشته باشد. البته به جز بحث صدور مجوز، خود او هم برای کنسرت برگزار کردن در تهران ملاحظاتی دارد چرا که استقبال بسیار زیادی از کنسرت‌هایش می‌شود و ایرج دوست دارد کنسرت‌هایش در بهترین شرایط برای تماشاگران برگزار شود.

تجویدی نژاد همچنین از رونمایی از یک چهره جدید در عرصه خوانندگی خبر داد و افزود: قرار است به زودی یک چهره جدید در عرصه خوانندگی به موسیقی ایران معرفی می‌کنیم که بسیار پرطرفدار می‌شود چون بسیار مستعد است. تا چند روز آینده جزئیات معرفی این چهره جدید را رسانه‌ای خواهیم کرد.

ایرج خواجه امیری شاگرد ابوالحسن صبا و پدر احسان خواجه امیری که محمدرضا شجریان در اظهارنظری صدای شش دانگ او را «متر و معیار» دانسته است، با بزرگانی چون اکبر گلپایگانی، علی تجویدی، جلیل شهناز، همایون خرم، پرویز یاحقی و بسیاری دیگر از بزرگان موسیقی ایران همکاری داشته است و هنرمندانی چون محمدعلی فردین و رضا بیک ایمانوردی در فیلم های فارسی به جایش لب‌خوانی کرده‌اند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار