عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: غرب به دنبال تشدید بحران در منطقه و تحمیل شرایط اضطراری به کشورهای مختلف است.
کد خبر: ۲۶۱۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 17 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحولات منطقه‌ای نشان می‌دهد که طرف‌های خارجی این عرصه به دنبال تشدید بحران در منطقه و ایجاد دامنه‌های وسیع‌تری از آشوب و ترور در سطح کشورهای مختلف هستند.
 
وی با بیان اینکه ناامنی و ترور در منطقه و کمک به ایجاد بحران از سوی هر جریانی محکوم است، خاطرنشان کرد: در هیچ دوره‌ای از تاریخ فضای منطقه خلیج فارس و کشورهای پیرامونی آن تا این اندازه آشوب زده نبوده و این نشانه جریان مستمر دخالت‌های بیگانگان در اوضاع سیاسی آن است.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس ادامه داد: تشدید تنش در کشورهای سوریه و عراق که با کمک ملت‌های این کشورها به وضعیت مطلوبی در زمینه امنیتی رسیده‌اند یکی از خواست‌های عمده کشورهای غربی و دلیل اصلی بی‌انگیزگی آنان در برخورد با داعش و دیگر گروه‌های تروریستی و تکفیری است.
 
آشوری با تأکید بر لزوم همگرایی عمومی در ایران اسلامی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، به دستگیری شماری از تروریست‌ها از سوی دستگاه‌های امنیتی کشورمان در طول ماه‌های اخیر اشاره و گفت: صیانت از امنیت و اقتدار امروز ایران با هوشیاری و وحدت عمومی میسر است.
 
وی با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته از سوی نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برخورد با عوامل تروریستی در نقاط مختلف کشور، اضافه کرد: امنیت و ثبات کنونی ایران اسلامی مورد طمع دشمنان فرامنطقه‌ای است و حفظ آن با بصیرت و هوشیاری عمومی و حرکت بر پایه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی میسر است.
 
نماینده مردم بندرعباس تصریح کرد: عمده تمرکز دشمنان در شرایط فعلی بر وحدت موجود میان آحاد ملت است تا با خدشه به آن توطئه‌های خویش را بر علیه امنیت و اقتدار ایران اسلامی عملیاتی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار