مسابقات آزاد تکواندوی کشور در رده‌ی سنی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران دیروز و امروز در خانه‌ی تکواندو تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۵۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶ 12 July 2016
رئیس هیئت تکواندو گلستان از قهرمانی دختر نوجوان گلستانی در مسابقات کشوری خبر داد.
رضا کرامت اظهار کرد: مسابقات آزاد تکواندوی کشور در رده‌ی سنی نوجوانان در دو بخش پسران و دختران دیروز و امروز در خانه‌ی تکواندو تهران برگزار شد.
کرامت افزود: در روز نخست این رقابت‌ها، روژان عرب عامری در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم با پیروزی مقابل حریفی از استان فارس در فینال به مقام قهرمانی و نشان طلای مسابقات دست یافت و جواز حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی را کسب کرد.
به گفته‌ی وی، گلستان با ۶ ورزشکار در بخش دختران و سه ورزشکار در بخش پسران در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.
وی هم‌چنین از اعزام ورزشکار به رقابت‌های پومسه‌ کشوری خبر داد و گفت: یازدهمین دوره‌ی مسابقات پومسه‌ قهرمانی کشور در تاریخ ۲۵ تا ۲۷ تیرماه در تهران برگزار می‌شود که گلستان با ۱۲ ورزشکار دختر در دو بخش انفرادی و تیمی و پنج ورزشکار پسر در بخش انفرادی در آن حاضر خواهد بود.
رئیس هیئت تکواندو گلستان ادامه داد: هم‌چنین دو تیم کامل پسران و دختران استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور که از سی‌ویکم تیرماه تا چهارم مردادماه در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.
به گفته‌ی کرامت، مسابقات تکواندو بسیج قهرمانی کشور در بخش دختران نوجوان با حضور تیمی از گلستان در هفت وزن انفرادی روزهای یکم و دوم مردادماه در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
برچسب ها: تکواندو ، گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار