پژمان قلعه‌نویی دو و میدانی‌کار گلستانی که در ماده‌ی پرتاب چکش در رقابت‌های انتخابی بلاروس شرکت کرده بود، با پرتاب ۷۷ متر و ۱۸ سانتی‌متری، سهمیه‌ی المپیک را به دست آورد.
کد خبر: ۲۵۷۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ 09 July 2016
رئیس هیئت دو و میدانی گلستان گفت: دو و میدانی‌کار گلستانی در ماده‌ی پرتاب چکش موفق به کسب سهمیه‌ی المپیک شد تا برای نخستین بار ورزشکاری از استان در رشته‌های انفرادی به المپیک راه پیدا کند.
وحیدرضا میرا اظهار کرد: پژمان قلعه‌نویی دو و میدانی‌کار گلستانی که در ماده‌ی پرتاب چکش در رقابت‌های انتخابی بلاروس شرکت کرده بود، با پرتاب ۷۷ متر و ۱۸ سانتی‌متری، سهمیه‌ی المپیک را به دست آورد.
وی افزود: ورودی سهمیه‌ی المپیک ۷۷ متر بود که قلعه‌نویی به این حد نصاب رسید تا ضمن کسب سهمیه‌ی المپیک، رکورد ملی خود را نیز بهبود بخشد.
وی ادامه داد: پس از انجام آزمایش دوپینگ و تائید فدراسیون‌های دو و میدانی ایران و بلاروس، سهمیه‌ی این ورزشکار قطعی خواهد شد و می‌تواند در المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل شرکت کند.
رئیس هیئت دو و میدانی گلستان با اشاره به شرایط پژمان قلعه‌نویی، خاطرنشان کرد: من همواره معتقد بودم که این ورزشکار می‌تواند به مدارج بالایی برسد، زیرا از لحاظ فیزیکی بسیار مستعد است.
میرا تصریح کرد: قلعه‌نویی تمرین‌های منظم و خوبی برای کسب سهمیه‌ی المپیک داشته و خانواده‌اش همواره پشتیبان وی بوده‌اند.
به گفته وی، پژمان قلعه‌نویی اهل شهرستان کردکوی است و ۲۳ ساله.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار