طی هماهنگی بیمارستان جزیره کیش با این مرکز و گزارش سقوط مردی 25 ساله از ارتفاع بیش از 25 متر به داخل آب بلافاصله امداد هوایی استان به محل اعزام شد .
کد خبر: ۲۵۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 04 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، دکتر محمدرضا رضانیا رییس مرکز توسعه سلامت کیش گفت : این جوان در تاریخ نهم تیر به علت سقوط از ارتفاع دچار جراحت های شدیدی که منجر به آسیب دیدگی در قفسه سینه وی شده بود به بیمارستان کیش مراجعه کرده بود.
 
دکتر رضانیا افزود : اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان تخصصی کیش انجام شده است ؛ و با توجه به شدت و نوع جراحات وارد شده نیاز به اقدامات تخصصی تر بود ؛ که با هماهنگی با مرکز فوریتهای پزشکی استان هرمزگان جهت ادامه درمان از طریق امداد هوایی به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شد.
 
مصدوم به علت سقوط از ارتفاع زیاد دچار له شدگی دو طرف ریه آمفیزم شدید زیر گردن و سمت راست قفسه سینه که به سمت اندامه های تحتانی کشیده شده ، شکستگی ترقوه ، شکستگی اوربیت "استخوان حلقه چشم ” و هماتوم ” خون مردگی ” دو طرف سینه شده بود .
  
در همین راستا در جهت کمک به بیمار با استفاده از ches tube ” لوله گذاری در ریه و انیتوبه بیمار با سطح هوشیاری 7 پس از انتقال به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس جهت آمادگی برای جراحی توراکس به بخشICU بیمارستان منتقل شد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار