مدیرعامل پدیده خبر داد:
مدیرعامل شركت پدیده با اشاره به اخذ مجوزهاي لازم براي ادامه فعاليت هاي اين مجموعه، گفت: مهمترین گام در جهت برگشت پدیده به روزهای اوج برداشته شده است.
کد خبر: ۲۵۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 04 July 2016
به گزارش تابناك رضوي، محسن شوشتری شب گذشته در حاشيه بازديد از برگزاري نمايشگاه خودرو در محل اين مجموعه، اظهار كرد: حضور برندهای معتبر داخلی و بین المللی در اين نمايشگاه را آغازی مبارک برای فعالیت های توسعه ای پديده مي دانيم.
وی كه در جمع خبرنگاران سخن مي گفت، از به نتیجه رسیدن اصلاح ساختار شرکت پدیده خبر داد و افزود: از همه مسئولان ملی و استانی خصوصا دادستان و استاندار محترم و اعضای ستاد تدبیر استان که با دقت و سعه صدر اصلاح ساختاری شرکت پدیده را به نتیجه رساندند قدردانی می کنم.
وی در تشریح این اصلاح ساختار اظهار كرد: اساس این اصلاح تبیین واقعی ارزش دارایی های شرکت پدیده و مشخص نمودن میزان درصد مشارکت سهامداران مردمی و سهامدار اصلی پروژه بوده که این امر با دقت و بررسی های کارشناسی فراوان انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پدیده نتیجه این بررسی را تعدیل سهام خواند و گفت: تعدیل سهامی که منظور من است به معنای آن است که حدود 80 درصد از سرمایه و سهام پدیده به سهامداران مردمی تعلق خواهد داشت.
وی تاکید کرد: با این اصلاح ساختاری، مهمترین گام در جهت برگشت پدیده به روزهای اوج خود برداشته شده است.
شوشتری در عین حال تاکید کرد: بخاطر همین حضور مردمی و سرمایه گذاری عظیم است که کلیه نواقص و ایرادات مجوزهای پدیده حل و فصل گردیده و این پروژه گردشگری هم اکنون دارای شناسنامه مشخص و مجوزهای لازم می باشد.
وی ضمن تقدیر از صبر سهامداران پدیده برای به نتیجه رسیدن تلاش ها و حل مشکلات شرکت گفت: تمام تلاش شبانه روزی مسئولان محترم و هیات مدیره پدیده فقط می تواند زمینه ساز سرمایه گذاری مطمئن و پرسود در پروژه های موفق پدیده شاندیز باشد.
مدیرعامل شرکت پدیده از همه مسئولان دلسوز اقتصادی کشور خواست در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، برای به ثمر رسیدن سریعتر پروژه های پدیده با این مجموعه همکاری کنند.
وی در پایان اعلام کرد: ان شا ا... تا بیست روز آینده در یک مصاحبه مشروح تلویزیونی در خصوص برنامه های شرکت و نحوه اجرایی شدن تعدیل سهام و افق های آینده شرکت و شیوه مشارکت های خرد و کلان در پروژه توضیح خواهم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار