کد خبر: ۲۵۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 01 July 2016
به گزارش ایرنا رئیس اداره تبلیغات اسلامی خاش در اجتماع راهپیمایان روز جهانی قدس گفت: حضور پرشور و دشمن شکن امت اسلامی عاملی بسیار مهم برای خنثی کردن نقشه ها و توطئه های دشمنان و سران استکباری است که درهم شکستن اتحاد میان مسلمانان را نشانه رفته اند.
حجت الاسلام اکبر نیری اظهار داشت: نابودی رژیم کودک کش، جنایتکار و غاصب صهیونیستی به امید پروردگار نزدیک است و این حضور و تجمع گسترده مشت محکمی بر دهان یاوه گویان مستکبر و ظالمی است که سالهاست با حمایت از جنایتکاران بر مسلمانان مظلوم فلسطین جفا روا داشتند.
وی گفت: لبیک گفتن به ندای امام راحل و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب سبب استحکام و قوت امت اسلامی شده و با یاری پروردگار ریشه ظالمان و مستکبران عالم خشکانده می شود.
قطعانه سراسری روز جهانی قدس در ادامه قرائت که با تکبیر حاضران در خاش مورد تائید قرار گرفت.
راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی اعم از امامان جمعه شیعه و سنی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت، مدیران و مدرسان حوزه های علمیه اهل سنت، اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان ادرات و بسیجیان خاش برگزار شد. 
نظیر این راهپیمایی در بخشهای نوک آباد و ایرندگان خاش نیز برگزار شد.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار