معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور گفت: محتوای آموزشی دانشگاه پیام نور بر روی تلفن‌های همراه در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۲۵۳۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۷ 29 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محمدعلی کریمی در بازدید از دانشگاه پیام نور خراسان رضوی با بیان ضرورت تغییر شیوه‌های ارائه محتوای آموزشی بر اساس نیاز و سلیقه نسل جدید، افزود: شیوه‌های سنتی آموزش‌های نیازمند بازنگری است.

وی گفت: به ‌منظور همگامی با تغییرات سریع تکنولوژی، کلیه محتواهای درسی دانشجویان از طریق طرح ملی «کتاب همراه» (Mobile Book) در دسترس خواهد بود.

معاون پژوهشی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: ما به دنبال تغییر و تحول اثربخش در کلیه حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه از جمله بهره‌گیری از تلویزیون تعاملی (IPTV) هستیم و به منظور امکان تعامل بهتر دانشجویان، افزایش سهم آموزش الکترونیکی، راه‌اندازی مراکز نوآوری و رشد، شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشکده‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

کریمی با ابراز خرسندی از افزایش رضایتمندی، همگرایی و هم‌افزایی در دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: تأثیرگذاری بیش از پیش دانشگاه پیام نور در حوزه‌های علمی، فرهنگی و پژوهشی با رویکرد کارآفرینانه را از راهبردهای اصلی دانشگاه است.

در ابتدای این نشست، ریاست دانشگاه پیام نور خراسان رضوی نیز افزایش همگرایی حاصله را حاصل تلاش کلیه همکاران و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه دانسته و از حرکت پرشتاب دانشگاه خصوصاً در بحث کارآفرینی و مراکز رشد خبر داد.

دکتر داوریار با بیان اینکه دانشگاه پیام نور پیشتاز آموزش الکترونیک در سطح کشور است، افزود:افزایش تعداد رشته‌های آموزش الکترونیک در مقطع ارشد به 287 محل- آزمون نشان دهنده توانمندی و نگاه بلند مدت دانشگاه در خصوص آموزش با استفاده از شیوه‌های نوین و بروز جهانی دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار