کد خبر: ۲۵۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 June 2016

 

معاون جوانان هلال احمر البرز گفت: عاملان شهادت سه محیط بان باید به اشد مجازات محکوم شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)منطقه البرز، محمد رضا کلالی درمراسم یادبود شهدای محیط زیست که امروز(هشتم تیرماه)، درمنطقه حفاظت شده البرز جنوبی (محیط بانی سد امیرکبیر) برگزار شد، اظهار کرد: هلال احمر البرز شهادت سه محیط بان وظیفه شناس کشور را به خانواده بزرگ سازمان محیط زیست تسلیت می گوید.

وی ادامه داد:این عزیزان کسانی بودند که درراستای حفاظت از منافع ملی و برای بهره مند ساختن همه مردم از محیط زیست به عنوان مهمترین میراث خدادادی جان خود را از دست دادند .

کلالی اظهار کرد:جمعیت هلال احمر البرز به عنوان سربازانی که در راستای تسکین آلام بشریت ، ترویج فرهنگ انسان دوستی و حفظ منافع ملی گام برمی دارند ،این اتفاق ناگوار را محکوم می کنند.

وی اضافه کرد: بدون شک محیط بانانی که حین حفاظت از منافع ملی به شهادت رسیده اند نزد خداوند اجر غیر قابل وصفی داشته و روزی می خورند .

این مسئول گفت: امیدواریم از این به بعد شاهد وقوع چنین اتفاقات ناگواری نباشیم وفرهنگ مردم به جایی برسد که برای منافع کوتاه مدت خود حاضر نشوند جان هموطن خود را بگیرند.

معاون جوانان هلال احمر البرز توضیح داد:همه ما حق داریم از محیط زیست به شکل یکسانی بهر ه مند شویم چراکه این نعمت خدادادی است و متعلق به فرد یا افراد خاصی نیست .

وی ابراز کرد:همه ما باید حافظ محیط زیست به عنوان سیستم یکپارچه خدادادی باشیم و اهمیت حفاظت از آن را در نسل‌های بعدی نیز نهادینه کنیم.

کلالی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خواستار رسیدگی به پرونده شهادت این سه محیط بان شد و افزود: امید است قوه قضاییه هرچه سریع تر اطلاعات لازم دراین خصوص را تکمیل و عاملان شهادت این سه محیط بان وظیفه شناس را به اشد مجازات محکوم کند .

گفتنی است درپایان این مراسم بیانه ای در راستای محکوم کردن شهادت سه محیط بان کشور توسط یکی از اعضای جمعیت هلال احمر البرز خوانده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار