دبیر جشنواره عکس رضوی گفت: عکس‌های موبایلی به جشنواره رضوی راه پیدا می‌کنند.
کد خبر: ۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲ 20 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، علی اکبر صفی پور اظهار داشت: چهار دوره جشنواره عکس رضوی در استان آذربایجان شرقی با حضور هنرمندان برجسته در سطح کشور برگزار شد و تاکنون آثار نفیسی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده و در دهه کرامت سال 94 پنجمین دوره این جشنواره به میزبانی شهر تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره سایت ویژه جشنواره عکس رضوی راه اندازی شد و ثبت نام و دریافت آثار به صورت الکترونیک انجام خواهد شد.

اضافه بخش بخش آماتور و عکس‌های موبایلی

دبیر جشنواره عکس رضوی بیان کرد: یکی از مواردی که لازم است روی آن برنامه ریزی شود مسئله ورود دوربین عکاسی به داخل حرم مطهر رضوی است که با توجه به این محدودیت، بخش آماتور و عکس‌های موبایلی به جشنواره عکس رضوی اضافه شد.

وی افزود: بخش خلاقانه در هنر عکاسی، عکاسی از فضاهای امامزادگان، افزایش میزان جوائز و اهداء حق التالیف به عکاسان، ارتباط با ادارات کل ارشاد و انجمن عکاسان سراسر کشور را از جمله برنامه‌هایی دانست که دبیرخانه جشنواره عکس رضوی در راستای افزایش کمی و کیفی آثار انجام داده است.

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) از یکم تا یازدهم ذی‌القعده در دهه کرامت برابر با 25 مرداد تا چهارم شهریور سال 1394 در تمام استان‌های ایران و 220 نقطه از جهان برگزار می‌شود. مراسم افتتاحیه این جشنواره هم زمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.

آئین اختتامیه این جشنواره در شب میلاد فرخنده ثامن الحجج(ع) در مشهد مقدس برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و آگاهی از نحوه شرکت در هر یک از برنامه‌هی این جشنواره می‌توانند به سایت سه زبانه «شمس توس» به نشانی www.shamstoos.ir مراجعه کنند.

همچنین سامانه پیام کوتاه: 30007888 و شماره تلفن‌های‌: 9-05132283044 به عنوان پل ارتباطی میان جشنواره و مخاطبان معرفی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار