کد خبر: ۲۵۱۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۸ 25 June 2016


فرمانده انتظامی استان البرزگفت: پلیس در لیالی قدر با تمام توان درخدمت مومنان روزه دار است.

بخشعلی کامرانی صالح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مومنان روزه دار درماه مبارک رمضان از آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمات به شهروندان عزیز و تأمین نظم و امنیت در لیالی پرفیض قدر خبرداد.

وی توضیح داد: همزمان بافرارسیدن لیالی پرفیض قدر و حضور باشکوه مردم در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزادگان استان شاهد حضور گسترده مردم روزه دار و حجم بالای تردد دربرخی معابر هستیم.

این مسئول افزود: در این راستا كاركنان پلیس راهور اقدامات لازم جهت ایمن سازی و روان‌سازی ترافیک در کلیه معابر درون شهری را انجام می دهند و از شهروندان گرامی و عزاداران روزه دار نيز تقاضا داریم به جهت رفاه حال عمومی با رعایت مقررات راهنمایی ورانندگی و حقوق شهروندی با خادمان خود در پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

کامرانی صالح ابرازکرد: با توجه به ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) و سیاه پوش شدن مومنان روزه دار لازم است که رانندگان وسایل نقیله در طول شب با احتیاط و توجه بیشتری رانندگی کنند چرا که میزان دید در شب، تا یک ششم میزان آن در روز کاهش می یابد که این امر باعث بالارفتن ضریب خطربروز تصادف در جاده ها می شود.

فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: به منظور ارائه هرچه بهتر و بیشتر خدمات به مردم عزیز، هماهنگی های لازم با بخش های مختلف پلیس و همچنین سایر دستگاه های خدمات رسان انجام شده است تا روزه داران عزیز در کمال نظم و آرامش از فیوضات معنوی شب های پرفیض قدر بهرمند شوند و خادمان خود را نیزبرای توفیق در خدمتگزاری صادقانه از دعای خیر خود بی نصیب نگذارند.

وی تصریح کرد: خدمت صادقانه پلیس، جهاد درراه خداست و ما افتخار می کنیم که در خدمت امت شهیدپرور و مومنین روزه دار نقشی در برگزاری هرچه باشکوتر آیین های معنوی شبهای قدر داشته باشیم و از اجرمعنوی بالای این خدمتگزاری بهره مند شویم.

این مسئول در پایان با تاکید بر ضرورت توجه مردم به توصیه های انتظامی- ترافیکی گفت: پلیس همراه مردم در مراسم ماه مبارک رمضان شرکت و با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت در این شبهای پر خیرو برکت تلاش می کند و به این خدمتگزاری مفتخر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار