تا کنون به ۷۵۲ روستای استان گازرسانی شده و طرح گازرسانی به ۱۴۸ روستای باقی مانده‌ی استان نیز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۴۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲ 16 June 2016
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان گفت: تا کنون به ۷۵۲ روستای استان گازرسانی شده و طرح گازرسانی به ۱۴۸ روستای باقی مانده‌ی استان نیز اجرا می‌شود.
صفرعلی جمال لیوانی در مراسم بهره‌برداری از طرح گازرسانی روستای تاریخی زیارت اظهار داشت: هم‌اکنون همه‌ی مردم شهر گرگان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند هستند.
وی افزود: 148 روستای استان گلستان از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره هستند و در سطح استان گلستان 993 روستا داریم که امکان گازرسانی به 900 روستا وجود دارد.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان تصریح کرد: تا کنون به 752 روستای استان گلستان گازرسانی شده و 100 روستا در برنامه اجرایی گازرسانی هستند و 48 روستای باقیمانده هم سال آینده در برنامه گازرسانی قرار خواهند گرفت.
جمال لیوانی گفت: به روستاهایی که کم‌تر از 20 خانوار جمعیت دارند و هم‌چنین به روستاهایی که در طرح جابه‌جایی هستند گازرسانی نمی‌شود.
وی هم‌چنین درباره‌ی طرح گازرسانی به روستای تاریخی و گردشگری زیارت گرگان اظهار داشت: برای گازرسانی به این روستا  22 کیلومتر شبکه ایجاد و حدود 7 میلیارد تومان هم هزینه شد و تا کنون 10 علمک در این روستا نصب شد و تا 2 ماه دیگر همه‌ی علمک‌ها نصب می‌شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان افزود: این طرح گازرسانی شامل آن دسته از واحدهای مسکونی می‌شود که در حریم روستا قرار گرفته‌اند و بنیاد مسکن آن محدوده را به عنوان محدوده روستا معرفی کرده است.
جمال لیوانی افزود: باز گازرسانی به روستای زیارت تنها 3 روستای شاهکوه‌سفلی، شاهکوه‌علیا و چهارباغ در شهرستان گرگان گاز ندارند که در حال رایزنی با شهرستان شاهرود هستیم تا این 3 روستا به شبکه‌ی گازرسانی شاهرود متصل شوند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار