کد خبر: ۲۳۹۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱ 02 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ بر انتقال اندیشه‌های ناب امام خمینی(ره) به نسل امروز تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام(ره) که در مسجد جامع هشتگرد شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با اندیشه‌های بزرگی که داشت توانست انقلاب اسلامی ایران را به پیروزی برساند.

وی ادامه داد: در این راستا ما باید حافظ این آرمان‌ها و اهداف بزرگ باشیم و اجازه ندهیم که هیچ ترفندی خدشه‌ای به این اهداف وارد کند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران امروز به عنوان الگویی بسیار بزرگ برای تمامی کشورها است افزود: بسیاری از کشورهای اسلامی، با تأسی از فرمایشات خمینی کبیر و اندیشه‌های ایشان انقلاب کردند.

پالیزگیر با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) شخصیتی جهانی است و امروز همگان و در تمام دنیا شخصیت بزرگ ایشان را به خوبی می‌شناسند افزود: دشمنان هر روز با ترفند و توطئه‌ای در نظر دارند تا انقلاب و اهدافش را مورد هجمه قرار دهند اما هوشیاری و ولایتمداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان شده است.

وی تأکید کرد: دشمنان مطمئن باشند که ملت ایران هرگز دست از آرمان‌های امام راحل برنخواهد داشت و تلاش‌های آنان برای ضربه زدن به این انقلاب بی‌نتیجه است.

فرماندار ساوجبلاغ برگزاری برنامه‌های فرهنگی در این ایام در شهرستان ساوجبلاغ را مورد اشاره قرار داد و گفت: تمامی تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به زائران در این شهرستان اندیشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار