کد خبر: ۲۳۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 31 May 2016


معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: مهمترین راهکار رسیدن به اقتصاد مقاومتی مقابله با قاچاق کالا است.

حجت الله ملاصالحی ظهر امروز در نشست اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز اظهار داشت: برای از بین رفتن پدیده قاچاق کالا باید اقدامات موثری را انجام دهیم و از تمام توان خود برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

وی افزود: در این راستا دستگاه‌های اجرایی نیز باید تمام تلاش خود انجام دهند تا در مقابله با کالای قاچاق به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی استاندار البرز تأکید کرد: یکی از مهمترین اقداماتی که در این راستا و برای اولین بار در کشور در این استان اجرایی می‌شود، ایجاد صندوق اصناف است.

ملاصالحی افزود: با عضو شدن اصناف در این صندوق می‌توانیم اقدامات بسیار ضروری و سازنده‌ای را در مسیر حوزه ورود و خروج کالا و مالیات انجام دهیم.

وی تأکید کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده با راه‌اندازی این صندوق علاوه بر اینکه می‌توانیم در مسیر کنترل و مقابله با کالای قاچاق اقدامات اساسی را انجام دهیم در توسعه اشتغالزایی نیز گام‌های موثری را برداریم.

به گفته ملاصالحی براساس پیش‌بینی‌های انجام شده با راه‌اندازی این صندوق برای 4000 نفر شغل ایجاد می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به شعار امسال با نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل افزود: برای تحقق شعار امسال باید تمام توان خود را به کار گرفته و با تعامل و همدلی به سمت عملیاتی شدن این مهم پیش برویم.

معاون استاندار البرز افزود: البته برای مبارزه با کالای قاچاق اقدامات اساسی در استان البرز انجام شده است که با تشکیل ستادی اقدامات مناسبی در این حوزه صورت گرفته است.

ملاصالحی تأکید کرد: متأسفانه برخی از قاچاق کالاها با سلامت مردم ارتباط دارد که مقابله با این نوع قاچاق در اولویت قرار دارد.

وی تصریح کرد: ورود برخی از البسه دست دوم و برخی از موادغذایی قاچاق مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است که با واردکنندگان این نوع کالاها به شدت برخورد می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار