رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران گفت: پیرو مصوبات نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، 13 هزار و 160 میلیارد ریال تسهیلات برای توسعه صنایع استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۳۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 31 May 2016
محمدرضا مس فروش در نخستین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی سازمان در محل دفتر ریاست این سازمان با حضور معاونان و روسای ادارات شهرستانهای تابعه افزود: این تسهیلات در راستای حمایت از صنایع استان به تولیدکنندگان داخلی اختصاص یافته که از طریق معرفی به بانک های عامل پرداخت می شود.

وی گفت: اختصاص این مقدار تسهیلات اعتباری برای صنایع استان تهران معادل هشت و دو دهم در صد کل منابع تخصیصی به صنایع کشور است.

مس فروش افزود: اولویت پرداخت این تسهیلات با طرح های نیمه تمام ثبت نام شده در سایت بهین یاب که بالاتر از 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند خواهد بود.

وی با تاکید بر دیدار مداوم روسای شهرستان های تابعه از صنایع مستقر در مناطق خود گفت: فرمانداران شهرستان های تابعه با همکاری ادارات صنعت، معدن و تجارت هر شهرستان طرح های پیشنهادی را به دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید معرفی کرده و پس از تصویب طرح ها در ستاد تسهیل، بانک های عامل متولی پرداخت تسهیلات به واحدهای مورد نیاز هستند که براساس ظرفیت های اعلام شده از منابع تخصیصی پرداخت خواهد شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار