مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان از برگزاری همایش استانی «پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت» خبر داد.
کد خبر: ۲۳۷۳۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 29 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهدی عسکری‌زاده با بیان اینکه امروزه ثبت احوال برای جوامع در حال توسعه و پیشرفته از اهمیت بالایی برخوردار شده است، اظهار داشت: اداره‌کل ثبت احوال هرمزگان با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان همایش مذکور را در چند محور با حضور مسؤولان استانی برگزار می‌کند.
 
وی با بیان اینکه این همایش روز یکشنبه نهم خرداد ماه سال‌جاری در سالن همایش‌های هتل هما بندرعباس برگزار می‌‌شود، افزود: برگزاری این همایش‌ و سایر برنامه‌های اینچنینی می‌تواند گامی موثر در بیان اهمیت جمعیت پویا باشد کمااینکه مقام معظم رهبری نیز طی سال‌های اخیر همواره در باب افزایش جمعیت منویاتی مهم داشته‌اند.
 
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان یادآور شد: جمعیت و توسعه، جمعیت و خانواده، جمعیت و آموزش، نقش بانوان در تربیت فرزندان، جمعیت و الگوی سبک زندگی و جمعیت و مهاجرت از محورهای این همایش است.
 
عسکری‌زاده از حضور صاحب‌نظران و کارشناسان، مسؤولان و همچنین اساتید دانشگاه در همایش مذکور خبر داد.
 
مدیرکل ثبت احوال استان هرمزگان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون وضعیت و نرخ جمعیتی ایران افزود: باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش بیشتری از سوی مسؤولان و تمامی اقشار جامعه صورت گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار