کد خبر: ۲۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۵ 16 April 2015
دبیر شورای گردشگری سلامت کشور با بیان اینکه در سلامتکده طب سنتی البرز خدماتی نظیر حجامت، زالو درمانی، زنبور درمانی، عسل‌درمانی صورت می‌گیرد ،گفت: بیماران مبتلا به بیماران ام‌اس و صعب‌العلاج در این مرکز درمان می‌شوند.
محمد پناهی در مراسم افتتاحیه سلامتکده طب سنتی حکیم ابن‌سینا که عصر امروز با حضور معاون طب سنتی وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم‌ پزشکی البرز و سایر مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: این سلامتکده به عنوان مکانی تجمیعی تخصصی به منظور ویزیت بیماران فعالیت می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه عرضه فرآورده‌های داروهای گیاهی تحت نظر دانشگاه علوم پزشکی به شکل تخصصی در این مکان انجام می‌شود، افزود: با وجود چنین فضایی مشکلات گذشته در زمینه داروهای گیاهی و غیرقانونی بودن آن وجود ندارد.
دبیر شورای گردشگری سلامت کشور با اشاره به راه‌اندازی حکیم‌سرا، گفت: پزشکان حاذق در این مجموعه وجود دارند و برای ارائه فرآورده‌های دارویی و گیاهی و اطلاعات آن پاسخگو هستند.
وی تصریح کرد: در این سلامت‌کده خدماتی نظیر حجامت، زالو درمانی، زنبور درمانی، عسل‌درمانی، مداوای بیماران ام‌اس و صعب‌العلاج صورت می‌گیرد.
پناهی با تاکید بر اینکه این سلامت‌کده طب سنتی دارای ظرفیت بی‌نظیری است، بیان کرد: در این مکان بخش پذیرش بیماران بین‌المللی برای نخستین بار در کشور راه‌اندازی شده است.
دبیر شورای گردشگری سلامت کشور خاطرنشان کرد: آمادگی گسترش این فضا بر طبق نیازهای مردم وجود دارد تا به مکانی فوق تخصصی تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
محسن گروسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
سلام .من سالها در زمینه زنبوردرمانی تجربه دارم.بنده کارشناس بخش زنبورعسل موسسه رازی هستم . خواستم بدونم حالاکه مرکزی با مجوز این کار تاسیس شده ،امکان همکاری در این زمینه با شما وجود دارد؟
شفیع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
با سلام و احترام خواهشمند است آدرس مرکز و هزینه درمان را برایم ایمیل فرمایید متشکرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار