کد خبر: ۲۳۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳ 22 May 2016


مدیرکمیته امداد امام خمینی طالقان گفت: نیکوکاران شهرستان طالقان در قالب طرح محسنین رقمی معادل یک و نیم میلیارد ریال برای کمک به معیشت خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد پرداخت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی البرز، محسن خنجری با اشاره به اینکه سرانه پرداختی به مشمولان طرح محسنین در طالقان ماهیانه حدود 60 هزارتومان است، بیان کرد: در 6 ماهه منتهی به اردیبهشت امسال 50 حامی فعال طرح محسنین در مجموع یک میلیارد و 500 میلیون ریال به 426 نفر از فرزندان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اختصاص داده‌اند .

وی تصریح کرد: کمیته امداد به عنوان متولی ایتام و محرومین تحت حمایت، طرح مدونی با عنوان محسنین جهت کمک به فرزندان خانواده‌هایی که سرپرست بیمار و از کارافتاده دارند را در دستور کار داده است .

این مسؤول گفت: در طرح محسنین خیرین می‌توانند ضمن مراجعه به دفاتر امداد، پس از تکمیل فرم اعلام همکاری، شناسنامه ویژه نیازمند مورد نظر خود را دریافت و با پرداخت حداقل ماهیانه 200 هزار ریال در این امر خیر مشارکت کنند .

خنجری بیان کرد: وجوه ارسالی حامی به صورت ماهیانه به حساب فرد مورد حمایت حامی واریز و حامی می‌تواند علاوه بر کمک مادی در سایر نیازها و مشکلات از جمله تحصیلی، درمانی و ... این افراد را مورد حمایت خود قرار دهد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار