فرماندار كاشمر گفت:
فرماندار جدید کاشمر با اشاره به اینکه جوان‌گرایی یک اصل است، اما دولت جایگاه تجربه و خطا نیست، بیمه شدن کشور را در نتیجه تلفیق موی سپید و انرژی جوانان دانست.
کد خبر: ۲۳۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 16 May 2016

به گزارش تابناك رضوي، محمد حسن فرهادی در آئین معارفه‌اش در شورای اداری کاشمر با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی اظهار كرد: باید به جوانان این مملکت بها بدهیم؛ چرا که جوان‌گرایی و پرداختن به اعتماد و احترام مردم را یک اصل می‌دانیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توانیم تجربیات علمی بزرگان را نادیده بگیریم، بر استفاده از جوانان و بانوان شایسته کشور به عنوان یک اصل تأکید کرد و یادآور شد: تجربه و خطا در این دولت جایگاهی ندارد؛ لذا به نظر من با تلفیق موی سپید و انرژی جوانان مملکت می‌توانیم کشور را بیمه کنیم.

فرماندار جدید کاشمر با ابراز خرسندی از اینکه در سی و دومین سال خدمتش، توفیق خدمتگزاری به مردم کاشمر حاصل شده است افزود: به اینکه امروز در شهری که مدفن شهید مدرس، شخصیتی که سیاست استراتژیک آن در جهت استقلال این مملکت بود و هنر نترسیدن از دیکتاتورها و رضاخان‌ها را داشت، مسئولیت گرفتم افتخار می‌کنم.

فرهادی با تأکید بر اینکه تجربه 20 سال مدیریت به من آموخته است سازمان‌هایی موفق هستند که نگاه سیستمی داشته باشند، خاطرنشان کرد: این مدل علمی مدیریت در دنیاست؛ لذا نگاه من با 20 سال تجربه مدیریت نگاه سیستمی است و معتقدم اگر ورودی‌ها دچار خلل و بی نظمی شود قطعاً امور با مشکل مواجه می‌شود.

وی با بیان اینکه از مجموعه ادارات و دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف انتظار دارم به این نگاه سیستمی کمک کنند ابراز كرد: توسعه شهرستان برای ما یک اصل است؛ بنابراین برای توسعه فرهنگی نیازمند همفکری هستیم.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه باید از معلمین بخواهیم مهارت‌های آموزشی و زندگی را جدی بگیرند تا آسیب‌ها در جامعه کاهش یابد تصریح کرد: جامعه‌ای که به آموزش‌وپرورش بپردازد آن جامعه بهترین است و جامعه جاهل تن به پلشتی‌ها، مواد مخدر، سرقت و بزه‌کاری می‌دهد.

فرهادی در پایان خواستار همراهی، همکاری و مشارکت همه مجموعه‌های اداری شهرستان در جهت توسعه و پیشرفت کاشمر و ثبت کارنامه درخشان خدمتی شد.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار