بخشدار جلگه رخ از توابع تربت حيدريه از بسته شدن محور ارتباطي تربت حيدريه-مشهد در محدوده «گردنه خماري» به علت بارش شدید باران و جاری شدن سیل، خبر داد.
کد خبر: ۲۲۸۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 11 May 2016
به گزارش تابناك رضوي، بخشدار جلگه رخ از توابع تربت حیدریه با اعلام اين خبر، گفت: وقوع سیلاب موجب تجمع حجم انبوهی از آب در داخل تونل این مسیر در 25 کیلومتری تربت حیدریه شده و تردد خودروها را مختل کرده است.
علی اسماعیل نژاد افزود: اکنون ماموران راهداری در حال تخلیه آبها و لایروبی جاده و تونل خماری هستند و تا مدتی دیگر راه به روی خودروها باز خواهد شد.
وی همچنین از آب افتادگی و خرابی شماری از منازل مسکونی روستایی «نوری و غنچی» این بخش بر اثر سیل و ناپدید شدن یک دستگاه تراکتور روستاییان در سیلاب خبر داد.
همچنين مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي گفت: بر اثر بارش های دیشب در محدوده شهرستان های كاشمر، زاوه، باخرز، فریمان و بردسكن بروز سیل گزارش شده است.
علي رجايي افزود: بر اثر این بارش ها در محورهای مواصلاتی زاوه-باخرز و جاده های روستایی كاشمر- كوهسرخ، بردسكن- انابد، زاوه- ژرف - فریمان و بردسكن - ده قلعه، سیل جاری شد كه اكنون این جریان آب فروكش كرده است.
وي ادامه داد: هنوز از خسارات احتمالی این بارش ها و سیلاب به جاده های منطقه گزارشی ارائه نشده است.
مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي در پايان خاطر نشان كرد: اكنون همه راه های ارتباطی استان خراسان رضوی باز است و رفت آمد خودرو در آن ها جریان دارد.

منبع:‌ ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار