رییس نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان درباره کلیپ های منتشرشده در فضای ناامن مجازی از رفتار خشن معلمین نسبت به دانش آموزان گفت: این کلیپ ها دارای اصالت نیستند و نهاد رهبری در دانشگاهها حضور دارد تا این چالش ها را از جهت اصالت و ساختگی بودن بررسی کند و بعضا برای مخدوش کردن چهره معلمین ساخته می‌شوند.
کد خبر: ۲۲۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 06 May 2016
به گزارش تابناک رضوی ، سید حسین مجتبوی، مدیر پردیس های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، در نخستین نشست خبری خود که درسالن کنفرانس دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد گفت: دردانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، هزار و 200 دانشجوی رشته  های آموزش ابتدایی  و هزارو 100 دانشجو نیز از سایررشته ها حضور دارند که در بهمن ماه فارغ التحصیل می‌شوند .
وی بااشاره به تاریخچه دانشگاه فرهنگیان از قبل و بعد انقلاب اسلامی افزود: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی، از لحاظ تعداد دانشجو بعد از تهران قراردارد.
مجتبوی افزود: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی  دارای 2 پردیس شهید بهشتی برای برادران و شهید هاشمی نژاد برای خواهرانست و همچنین دارای  5 مرکز تابعه می باشد.
وی گفت: 5 مرکز تابعه شامل 4 مرکز رسمی  و یک مرکز غیررسمی هستند که دراین مراکز 500 دانشجوی دختر مشغول تحصیل هستند.
مدیراستانی پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: 6 هزار و 500 دانشجو دردانشگاه فرهنگیان به عنوان یک دانشگاه ماموریت‌گرا مشغول تحصیل هستند.
مجتبوی با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار و 300 دانشجودرمرکز شهید بهشتی مشغول تحصیل هستند، گفت : هزار و 700 دانشجو در مرکز شهید هاشمی نژاد و مرکز آموزشی شهید کامیاب به تحصیل تربیت معلمی اشتغال دارند.
وی  در ادامه به حضور سه تیپ دانشجویان مرکز تربیت معلم اشاره کرد و گفت: دانشجویان کارشناسی پیوسته که دانشجویان متعهد دبیری هستند و دانشجویان کارشناسی ناپیوسته و دانشجویان ماده 28 که فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر هستند که پس ازشرکت در آزمون دانشگاه فرهنگیان وارد این دانشگاه می‌شوند.
مجتبوی  گفت: از145  هزارشرکت کننده سال گذشته  ماده 28  که فارغ التحصیلان دانشگاهها بودند 4 هزارنفر مشمول استخدام شدند که مشغول طی دوره مهارت آموزی در دانشگاه فرهنگیان هستند که امسال 200 نفر از این تعداد به نظام تعلیم و تربیت افزوده می شوند.
وی افزود: اولین خروجی های دانشگاه فرهنگیان بیش از 170 دانشجو ازدانشجویان ماده 28 هستند که امسال به نظام تعلیم و تربیت ملحق می شوند.
مدیراستانی دانشگاه فرهنگیان گفت: 700 دانشجوی برادر و 250 نفر دانشجوی خواهر، امسال دررشته علوم تربیتی ازدانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می شوند .
وی مجموعه فارغ التحصیلان رشته های پیوسته را هزار و 50 نفر اعلام کرد  و گفت: این تعداد تا پایان شهریوربه مجموعه معلمین آموزش و پرورش خراسان رضوی، افزوده می شوند.
مجتبوی گفت: دانشگاه فرهنگیان درمجموع استانها 64 پردیس و 99 مرکز آموزش عالی دارد که با 6 هزارمیلیارد ریال کسری بودجه مواجه است.
مدیر استانی دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی به بیان گزارشی از عملکرد برنامه های سال گذشته این دانشگاه پرداخت و نیز به برگزاری همایش های متعدد این دانشگاه ازجمله همایش قرآن و عترت و همایش سلوک ارغوانی با موضوع نماز و همایش دیرینه شناسی در برنامه های امسال اشاره کرد.
وی درباره تعیین محل خدمت دانشجو معلمان گفت: طرح نظرسنجی با همکاری دانشجویان و با مشورت دکتر حسینی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی درحال پیگیری است و اینکه پروسه محل خدمت برعهده وزارت آموزش و پرورش است و دانشگاه فرهنگیان فقط وظیفه تربیت دانشجویان اخلاق مدار و منضبط را برای اجرایی شدن نظام تعلیم و تربیت بنیادین برعهده دارد.
حجت الاسلام حسینی میرزایی، رییس نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان درباره کلیپ های منتشرشده در فضای ناامن مجازی از رفتار خشن معلمین نسبت به دانش آموزان گفت: این کلیپ ها دارای اصالت نیستند و نهاد رهبری در دانشگاهها حضور دارد تا این چالش ها را از جهت اصالت  و ساختگی بودن بررسی کند و بعضا برای مخدوش کردن چهره معلمین ساخته می شوند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار