مدیركل ورزش و جوانان مازندران گفت : برای احیای باشگاه فرهنگی ورزشی فوتبال شموشك نوشهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم كرد.
کد خبر: ۲۲۲۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱ 01 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، حبیب حسین زادگان  در حاشیه بازدید از ورزشگاه شهدای نوشهر  افزود : امروز اگرچه ماموریت وزارت ورزش و جوانان تیم داری نیست منتهی هر اقدامی كه در آسان سازی فرآیند احیای باشگاه فرهنگی ورزشی شموشك نوشهر لازم باشد ، به طور جدی پیگیری می شود. 

وی اظهارداشت : دراین حوزه با فرماندار و نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی نشست های متعددی برگزار و حتی نامه نگاری نیز شده است و درصورت وجود حامی مالی این آمادگی وجود دارد كه دوباره این باشگاه به جایگاه واقعی اش برگردد.
حسین زادگان هرگونه مخالفت اداره كل ورزش و جوانان با احیای باشگاه فرهنگی ورزشی شموشك نوشهر را تكذیب و آن را شایعه دانست. 
رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر نیز گفت : هم اكنون از ماه گذشته به بخش حقوقی اداره كل ورزش و جوانان مازندران نامه نگاری مبنی بر حل مشكلات حقوقی باشگاه فرهنگی ورزشی شموشك انجام گرفته است. 
شهرام كیا افزود : درصورت حل مشكلات حقوقی این باشگاه به تبع با توجه به اعلام آمادگی عده ای از افراد به عنوان حامی مالی دوباره این باشگاه در این شهرستان تاسیس خواهد شد.
وی اظهارداشت : هم اكنون نوشهر با برخورداری از باشگاه شهرداری در رده های سنی مختلف و حضور تیم امید آن در لیگ های استانی و كشوری دراین حوزه از جایگاه ممتازی برخورداراست. 
باشگاه فرهنگی و ورزشی شموشك نوشهر درسال 1373 توسط خیری به نام مرحوم مسعود درویش تاسیس شد و این باشگاه جزو پرافتخارترین تیم فوتبال مازندران درعرصه حضور درلیگ برتر فوتبال ایران بود.
رحمان احمدیˈ ،ˈ محسن بنگرˈ ، ˈمیثم بائوˈ ،ˈ محمدرضا خلعتبریˈ ، ˈسهراب انتظاریˈ ، ˈمحسن یوسفیˈ ،ˈ ابوذر رحیمیˈ و ˈسید میثم حسینیˈ از جمله شاخص ترین بازیكنان بودند كه در این باشگاه تربیت شدند .
متاسفانه پس از فوت موسس باشگاه شموشك در سال 1388 جزو فقیرترین تیم فوتبال در لیگ هایی بود كه در آن بازی می كرد و پس از تجربه كردن روزهای سخت در شرایطی به سربرد كه محدودیت های مالی بیشترین ضربه را به این تیم وارد كرد و تا آنكه بنا به دلایلی از جمله مشكلات مالی و بدهی درسال 1393 باشگاه فرهنگی ورزشی نوشهر منحل شد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار