کد خبر: ۱۱۶۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 12 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، 82 درخواست در دیدار مردمی رئیس کل دادگستری مازندران در چالوس رسیدگی شد

در جلسه ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری مازندران و معاونین قضایی دادگستری استان با مردم شهرستان چالوس، 82 درخواست مورد بررسی قرار گرفت و پس از استماع سخنان مراجعان دستورات لازم صادر شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، دکتر عباس پوریانی در حاشیه دیدار مسئولان قضایی استان با مردم شهرستان چالوس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازدید میدانی از مشکلات شهرستان های سراسر استان با توجه به گزارش های واصله و همچنین دیدار چهره به چهره با مردم شریف استان از جمله مواردی است که در دستور کار جدی دادگستری مازندران قرار دارد و در این راستا امروز توفیق شد با مردم شریف شهرستان چالوس دیدار و گفتگو داشته باشیم.
رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه 82 درخواست در دیدار مردمی شهرستان چالوس مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بحث اطاله دادرسی از جمله مواردی بود که برخی مردم نسبت به آن گله مند بودند که ان شاء الله با تلاش و همت همکاران محترم، قطعاً این دغدغه مردم نیز مرتفع شده و پرونده ها همچون گذشته با سرعت و دقت رسیدگی خواهد شد.
پوریانی تاکید کرد: همه ما تکلیف داریم سخنان مراجعان را استماع کرده و در خدمت مردم باشیم و در این راستا قطعاً درب اتاق کار مدیران دادگستری استان و روسا و دادستان های حوزه های قضایی مازندران همیشه به روی مردم باز خواهد بود.
رئیس کل دادگستری مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گزارش های واصله در خصوص وقوع برخی تخلفات در شهرستان چالوس اظهار کرد: مواردی از تصرف و خاک برداری در بستر رودخانه چالوس به دادگستری مازندران گزارش شده که قطعاً از این منطقه بازدید خواهیم داشت و در صورت لزوم دستورات لازم در راستای مقابله با این تخلفات از سوی دادستانی شهرستان صادر خواهد شد.
پوریانی تصریح کرد: مسئولیت حفظ و صیانت از رودخانه ها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حریم رودخانه ها با شرکت آب منطقه ای استان است و در صورت وجود مشکل مسئولین مرتبط باید در این خصوص پاسخگو باشند.
رئیس کل دادگستری مازندران در ادامه افزود: گزارش هایی از وجود یک زیرگذر ناامن و حادثه خیز در شهرستان چالوس نیز به دادگستری استان مازندران واصل شده که با توجه به مشکلات ایجاد شده برای مردم شریف منطقه و همچنین مسافرپذیر بودن استان، امروز این زیرگذر از باب رعایت حقوق عامه مورد بازدید قرار خواهد گرفت.
شایان ذکر است در ادامه رئیس کل دادگستری مازندران از شعب دادگستری و دادسرای شهرستان چالوس نیز بازدید و با همکاران دیدار و گفتگو کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار